Neto dobit AD Plastik grupe 580 tisuća eura

https://www.adplastik.hr/o-nama/preuzimanje#lg=1&slide=8
AD Plastik Grupa, Foto: adplastik.hr

Neto dobit AD Plastik grupe u prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 580 tisuća eura, što je rast od 44,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Poslovni prihodi grupe porasli su za 17,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 111,53 milijuna eura.

Matično društvo ostvarilo je pak rast od 21,4 posto s ostvarenim poslovnim prihodima od 85,07 milijuna eura. Iz tih rezultata vidljiv je nastavak oporavka i usmjerenost kompanije na ostvarivanje održivih poslovnih rezultata, kaže se u priopćenju ove tvrtke.

Najznačajniji utjecaj na rast prihoda u promatranom razdoblju imaju novi projekti koji su započeli sa serijskom proizvodnjom i prodaja alata izrađenih za te projekte.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 8,95 milijuna eura na razini grupe, navodi Hina, što je rast od 23,6 posto u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine. EBITDA matičnog društva ostvarila je rast od 91,7 posto i iznosi 5,51 milijun eura. Neto dobit matičnog društva iznosi 1,7 milijuna eura. 

Predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen ističe kako je europska prodaja automobila u prvih devet mjeseci porasla za svega 0,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što ukazuje na stabilnost tržišta, ali i važne promjene u njegovoj strukturi i dinamici.

https://www.adplastik.hr/o-nama/preuzimanje#lg=1&slide=2
Tvornica AD Plastik Grupe, Foto: adplastik.hr

“AD Plastik Grupa je u istom razdoblju pokazala još jednom svoju otpornost i prilagodljivost ostvarujući znatno veći rast od samog tržišta. Naša usmjerenost na europsko tržište rezultirala je sklapanjem novih ugovora u vrijednosti od 45,7 milijuna eura, a do kraja godine očekujemo dodatne poslove koji će ojačati naš portfelj narudžbi. Unatoč izazovima u optimizaciji kapaciteta, nastavljamo s ulaganjima u razvoj novih projekata, vjerujući kako će te aktivnosti dugoročno pridonijeti rastu profitabilnosti i vrijednosti kompanije“, rekao je Došen.

Ističe da je jedan od ključnih izazova automobilskog sektora u Europi  znatno sporiji rast prodaje električnih vozila od planiranog i očekivanog, što je utjecalo na cjelokupnu dinamiku industrije, te da se pad potražnje za električnim vozilima reflektira  na poslovne odluke proizvođača, koji prilagođavaju svoje strategije i proizvodne planove kako bi odgovorili tržišnim zahtjevima.

“Izazovi s kojima se trenutno suočava tržište automobila odražavaju šire ekonomske i društvene promjene. Dugoročno, usmjerenost prema održivim tehnologijama i zelenoj tranziciji je neupitna, ali prelazak mora biti postupan i prilagođen. AD Plastik Grupa nastavlja s optimizacijom kapaciteta, povećanjem troškovne efikasnosti i razvojem inovativnih rješenja. Naš cilj ostaje jasan – osigurati održivi rast i stvaranje dugoročne  vrijednosti za naše dioničare i partnere“, naglasio je Došen.

AD PLASTIK d.d.

Matoševa ulica 8, 21210, Solin, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
99.934.614,87 (2023)
Broj zaposlenih:
1.136 (2023)

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari