Netflix se širi na ugostiteljstvo spojem dućana, zabavnog parka i restorana

Foto: John Mark Smith/Pexels

Streaming servis Netflix najavio je otvaranje novog lanca poslovnica, zamišljenih kao spoj dućana, zabavnog parka i restorana.

Netflix House radit će kako u SAD-u tako i u ostatku svijeta, dok bi prve poslovnice, doznaje Bloomberg, trebale biti otvorene tijekom 2025. godine.

Posjetitelji će tamo moći nabaviti i brendirane stvari, tematski vezane za Netflixove filmove i serije, a ponuđeni bi im bili i razni zabavni sadržaji, poput poligona iz serije “Squid Game”.

Bila bi tu i bogata ponuda hrane i pića, pretpostavlja se povezana s njihovim kulinarskim emisijama.

Dodajmo i da je Netflix nedavno pretplatnicima u Sjedinjenim Američkim Državama poslao poslednje fizičke kopije filmova na DVD-ima, nakon čega je istu stvar najavio i lanac Best Buy.

6 Odgovora

  1. Zanimljiva ideja koja bi mogla funkcionirati jer će imati zabavni sadržaj vezan za različite serije i filmove.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari