MS Energy predstavio nove e-bicikle i romobile te najavio izlazak na nova tržišta

Juraj Šebalj na predstavljanju novih proizvoda tvrtke MS Energy, Foto: Promo

MS Energy, vodeći brend za e-mobilnost u Hrvatskoj i regiji, u četvrtak je u prostorijama zagrebačke Karting Arene predstavio novu seriju svojih e-bicikala i e-romobila.

Juraj Šebalj, vozač automobilskih utrka i voditelj programa, u uvodnom je izlaganju istaknuo nekoliko zanimljivosti vezanih uz e-mobilnost pa je tako, među ostalim, naveo da od Zagreba do Splita prosječnim e-biciklom možete doći za cijenu jedne kave, dok korištenje e-romobila godišnje smanjuje razinu C02 kao da ste posadili deset stabala.

Također, punjenje e-romobila troši manje struje nego koliko je potrebno da se skuhaju dva lonca kave.

“MS Energy kao brend je zapravo pokret zelene mobilnosti. Radi se o domaćoj pameti utkanoj u svaki proizvod”, istaknuo je.

Tin Carić, izvršni direktor tvrtke MS Energy, je naglasio da e-romobili i e-bicikli više ne spadaju u gadgete, kao prije nekoliko godina, već su postali prava prijevozna sredstva. Njihova ideja vodilja je da je u prvom planu kupac kojem žele ponuditi nešto što će mu prijeći u svakodnevnu naviku.

“S dva-tri proizvoda smo uspjeli postati prepoznatljivi na tržištu i primijetili smo da nas konkurencija pokušava stići”, kazao je predstavljajući SUV bicikl koji se može voziti po svim terenima, poput nekadašnjeg “mountain bikea”.

Otkrio je i da pokrivaju čitavu regiju, a od ove godine su izašli na tržište nordijskih zemalja i Baltika. Već su se dosta afirmirali u Austriji, dok su im sljedeći ciljevi Italija i Francuska.

MS Energy e-romobil, Foto: Vedran Harča

Boris Kozić, product manager za e-bicikle, kazao je kako MS Energy dnevno proizvodi 100 komada u svom pogonu u Rugvici. U odnosu na prošlu godinu uveli su dodatne kontrole kvalitete te segmentirali svoje modele.

“Uspjeli smo postići idealnu ravnotežu između dizajna, tehnologije i svakodnevne funkcionalnosti. Fokus naših izvoznih tržišta je na Sloveniji, Austriji, Švedskoj, Češkoj i Slovačkoj, gdje imamo i svoje timove.”, rekao je Kozić i iznio podatke prema kojima je ukupno tržište e-bicikala u Europi oko 5,2 milijuna komada, a u Hrvatskoj svega desetak tisuća. MS Energy je tržišni lider u našoj zemlji s 25 posto udjela.

Posebne karakteristike predstavljenih proizvoda su, primjerice, baterija koja je dovoljna za dva tjedna vožnje, činjenica da bicikl teži svega 21 kilogram, a moguće ga je i sklopiti te spremiti u prtljažnik automobila. Sadrže i LED rasvjetu koja pruža do 70 metara osvjetljenja.

Novost kod romobila je gel protiv bušenja guma, kao i hidraulične kočnice koje je, kao i ubrzanje te maksimalnu brzinu, moguće podešavati.

Model Urban X, naveli su na predstavljanju, jedan je od onih koji pomiču granice. U Hrvatskoj je tako uvedeno ograničenje snage od 600 vata, čemu su doskočili s dva motora od 300 vata umjesto dosadašnjeg jednog. Zahvaljujući tome, moguće je savladati i veće uspone.

Cijene njihovih električnih romobila kreću se od 650 do 2.000 eura, a to, uzmemo li u obzir sve što nude, spada među najpovoljnije na tržištu, ne samo hrvatskom, nego i vani. Što se tiče e-bicikala, za njih ćete trebati izdvojiti od 800 eura do 2.500 koliko košta spomenuti SUV bicikl.

Svoje proizvode predstavljaju i na sajmovima po Europi, uključujući i najveći sajam e-mobilnosti u Fraknfurtu, i već sad im je odaziv 30-ak posto veći od očekivanja.

Za kraj predstavljanja organizirana je i utrka u kojoj su svi zainteresirani mogli “odmjeriti snage” sa Jurajem Šebaljem, pri čemu pobjedu nije odnio najbrži, nego najsporiji natjecatelj.

MS Energy utrka, Foto: Promo

9 Odgovora

  1. Sve je to u redu ali to ce vise zazivjeti vani nego kod nas a i nemamo bas prakticne staze za takva prijevozna sredstva

  2. MS Energy ponovno pokazuje svoju inovativnost! 🛴🚴 Novi modeli e-bicikala i e-romobila donose praktičnost, ekološku svijest i vrhunski dizajn. Posebno je impresivno proširenje na nova tržišta poput Italije i Francuske – bravo za domaći brend! 🌍👏

  3. Super mi je vidjeti domaću tvrtku koja ulaže u inovacije i širi se na nova tržišta – to ulijeva optimizam za budućnost hrvatske industrije.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari