McDonald’s uz novo partnerstvo uvodi novi proizvod  

Pixabay.com
McDonald's, Foto: Pixabay.com

Uvođenje će započeti u drugoj polovici ove godine, ali će proces potrajati otprilike dvije i pol godine, do kraja 2026. godine, kako bi tvrtka Krispy Kreme uspjela udvostručiti distribuciju potrebnu za zadovoljavanje dogovorenog partnerstva.

Tijekom trajanja ugovora, McDonald’s će biti ekskluzivni partner brze hrane za tvrtke Krispy Kreme u SAD-u, poznatu po proizvodnji krafni.

Nakon najave partnerstva dionice DNUT-a su skočile na burzi za skoro 20 posto, objavio je CNBC.

Lanac krafni koristi model koji mu omogućuje učinkovitu izradu i distribuciju poslastica. Proizvodna središta, koja su ili trgovine ili tvornice krafni, svakodnevno šalju svježe napravljene krafne na maloprodajna mjesta kao što su trgovine mješovitom robom i benzinske postaje.

Partnerstvo s McDonald’som velika je prilika za Krispy Kreme da proširi svoj doseg. Svoje krafne trenutno isporučuje u 6800 trgovina trećih strana. McDonald’s ima pak otprilike 13.500 restorana u SAD-u i planira otvoriti 900 novih lokacija diljem zemlje do 2027. godine.

“Mislimo da možemo opsluživati oko 6000 restorana s našom postojećom infrastrukturom.”, rekao je izvršni direktor Krispy Kreme Josh Charlesworth za CNBC.

Krispy Kreme također proširuje svoje kapacitete kako bi mogao isporučivati svježe krafne u otprilike 7500 McDonald’s restorana do kojih trenutačno ne može doći.

Krafne tvrtke Krispy Kreme, foto PR

Snažno jačanje kapaciteta nakon uspješne probe

Dok je McDonald’s glavni razlog zbog kojeg tvrtka tako brzo širi svoju distribuciju, Charlesworth je rekao da će Krispy Kreme također iskoristiti priliku da se nađe u trgovinama mješovitom robom i trgovinama koje preferiraju nacionalne dobavljače.

“To znači da će se ukupna učinkovitost i produktivnost naše distribucijske mreže značajno poboljšati s vremenom, ne samo zbog svih tih lokalnih isporuka”, rekao je.

Odnos dvaju lanaca započeo je prije otprilike godinu i pol, kada je McDonald’s počeo prodavati Krispy Kreme krafne u devet restorana kao probu. Nekoliko mjeseci kasnije, pilot program se proširio na otprilike 160 restorana diljem Louisvillea i Lexingtona, Kentucky.

Potražnja krafni od strane kupaca McDonald’sa tijekom testiranja premašila je očekivanja oba lanca, naveo je Charlesworth. Kupci McDonald’sa moći će naručiti originalne glazirane, čokoladno prelivene i krafne sa sladoledom, pojedinačno ili u pakiranju od šest komada. Restorani će krafne prodavati cijeli dan.

Operacija partnerstva podrazumijeva i globalno širenje

Dugoročno gledano, Krispy Kreme sada očekuje da može dosegnuti više od 100.000 pristupnih točaka za svoje krafne na globalnoj razini, u odnosu na prethodna predviđanja od 75.000 lokacija. Krafne ovog lanca trenutno se mogu pronaći u više od 14.100 trgovina u 39 zemalja.

Dionice Krispy Kreme pale su 20 posto tijekom prošle godine, smanjujući tržišnu vrijednost tvrtke na 2,11 milijardi dolara. Vrijednost McDonald’sa porasla je za 2 posto zadnju godinu i trenutno tvrtka ima tržišnu vrijednost od 201 milijarde dolara.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari