Kišno ljeto pokvarilo prodaju Magnum sladoleda

Pixabay.com
Sladoled, Foto: Pixabay.com

Prodaja sladoleda naglo je pala ovog ljeta, dijelom i zbog lošeg vremena, kaže proizvođač Ben & Jerry’sa i Magnuma. Unilever, koji posjeduje i druga poznata imena kao što su sapun Dove i Hellmann’s, rekao je da su kupci prešli na jeftinije alternative te da je to također pogodilo njihovu prodaju.

Gledano količinski, prodaja Unileverovih sladoleda pala je 10 posto tijekom ljeta, uglavnom zbog lošeg vremena u Europi i potrošača koji biraju jeftiniju robu. Ali to je neutralizirano porastom cijena za više od osam posto, što znači da je prihod u ovom dijelu poslovanja smanjen samo za oko tri posto.

Temeljni prihod grupe porastao je za 5,2 posto u tri mjeseca do rujna, nakon što je tvrtka podigla cijene, piše britanski BBC, no, šef tvrtke priznao je da je reuzltat mogao biti bolji i postavio plan za ubrzanje rasta.

Cijene i troškovi života naštetila su grupi i s padom prodaje artikala kao što su Knorr kocke, jer su kupci prešli na jeftinije marke. Međutim, Unileverovi brendovi za ljepotu i osobnu njegu zabilježili su nagli rast prodaje.

Kao i druge tvrtke za široku potrošnju, Unilever se suočavao s kritikama jer je podizao cijene tijekom posljednjih nekoliko godina i uživao u većoj dobiti.

U tri mjeseca do rujna, cijene u cijelom poslovanju porasle su za 5,8 posto, dok je obujam prodaje pao za 0,6 posto, što znači da su potrošači plaćali više novca za manje proizvoda.

Međutim, Unilever je odbacio kritike, rekavši ranije ove godine da se suočio s višim troškovima inputa i da ne “profitira u bilo kojem obliku”.

Hein Schumacher, generalni direktor Unilevera, rekao da grupa općenito ne ispunjava svoje potencijale i otkrio plan za preokret stvari.

Rekao je da će tvrtka pojačati inovacije i ulaganja u svojih 30 najvećih robnih marki, koje predstavljaju 70 posto njezinog prometa. Plan će uključivati ​​isticanje “superiornosti” brendova u usporedbi s jeftinijim alternativama i fokusiranje na obveze održivosti.

4 Odgovora

  1. Nije mi kišno ljeto pokvarilo kupnju nego cijena. Pa tko bi normalan dao 20kn za sladoled na štapiću?

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari