Invera Equity Partneri uložili devet milijuna eura u platformu Entrio

Koncert, ilustracija. Foto: Josh Sorenson/Pexels

Entrio, platforma za prodaju ulaznica za koncerte, festivale i događanja, osigurala je stratešku investiciju Invera Equity Partnera, vrijednu više od devet milijuna eura, čime je, kako ističu iz t tvrtke, ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u jugoistočnoj Europi.

“Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, kazališta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina”, istaknuo je osnivač i CEO Entrio platforme, Berislav Marszalek.

Platforma Entrio, piše Hina, osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica, a danas je vodeća event platforma u Hrvatskoj, Sloveniji te BiH.

“Ovo je četvrta investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza”, kazao je investment Manager u Invera Equity Partnerima Denis Sabolović.

Entrio platforma, kako ističu, već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode, a u 2023. godini su prodali više od milijun ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 milijuna eura za preko 3.000 događaja.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari