Muzej iluzija osvojio srebrnu nagradu na prestižnom European Franchise Award u Bruxellesu

Foto: Designecologist/Pexels

Muzej iluzija osvojio je srebrnu nagradu na ovogodišnjim European Franchise Award u Bruxellesu, u kategoriji International Brand, priopćio je u četvrtak taj hrvatski brend.

Na tom europskom natjecanju Muzej je, navodi Hina, predstavljao Hrvatsku kao pobjednik natjecanja za franšizu godine tj. Franchise Brand Leader Award na domaćem terenu, čiji su utemeljitelji Hrvatska udruga za franšizno poslovanje – Croatian franchise association i Poslovni FM, ističe se u priopćenju.

Nagradu je primio Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja iluzija.

Istaknuo je kako je to veliki uspjeh i priznanje za hrvatski koncept koji je prepoznat globalno, ali i za hrvatski franšizni sektor koji posljednjih godina raste i osvaja tržište.

Dodao je i da se radi o još jednoj potvrdi “da smo u samo osam godina izgradili iznimno snažan, autentičan brend i da su na dobrom putu”.

Muzej iluzija bio je i jedan od nominiranih i u kategoriji Najbolje europske franšize, što je prvi put da je jedna franšiza nominirana u dvije kategorije na tom renomiranom natjecanju.

S više od 40 lokacija, u 25 država svijeta i 10 milijuna posjetitelja riječ je o najvećem lancu privatnih muzeja na svijetu. Trenutno pripremaju i nove muzeje u Denveru, San Diegu, Seattleu i Kopenhagenu.

9 Odgovora

  1. Definitivno zasluženo, jedan od najkreativnijih i najboljih muzeja u europi, kojemu će popularnost samo rasti.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari