Za HŽ Putnički prijevoz (HŽPP) 2024. je bila uspješna godina koju završava u pozitivi, a nastavak takvog trenda očekuje i u 2025., izjavio je za Hinu predsjednik uprave HŽPP-a Željko Ukić, na predstavljanju komunikacijskih ploča na zagrebačkom Glavnom kolodvoru.
“U 2024., osmu godinu zaredom, bilježimo bolje poslovanje, kao i rast broja putnika i to unatoč svim izazovima poput mnogih radova na prugama. To je i rezultat mjera Vlade te naših nastojanja da vlakovi postanu pristupačniji, na čemu stalno radimo”, rekao je Ukić.
Iduće godine očekuje nastavak pozitivnih trendova u poslovanju i prometu, čemu će, kako je rekao, pridonijeti novih sedam dizelskih vlakova isporuke kojih očekuje od ožujka.
Kreditom koji je HŽPP dobio od Europske investicijske banke (EIB), Ukić za iduće razdoblje, otprilike do 2028., očekuje da će tvrtka nabaviti 13 novih vlakova.
Pročitajte još:
Osam od njih bit će na baterijski pogon, a pet za daljinski promet po Hrvatskoj, među kojima je u planu i na liniji Osijek-Zagreb, kao i do Pule preko Slovenije.
Za nabavu tih vlakova će uskoro biti raspisan natječaj, a 15. prosinca ponovo kreće vlak na liniji Zagreb-Rijeka, koji je prestao voziti nedugo prije početka pandemije, najavio je.
HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o.
Strojarska cesta 11, 10000, Zagreb, Hrvatska
121.403.789,33 (2023)
1.607 (2023)
22 Odgovora
Te pruge su dno dna…
I gore od toga, nisu se unaprijedile preko 50godina. Nekada jedan od najvažnijih prijevoznih sredstava, a dns ruglo i sprdnja.
HŽPP bilježi pozitivan rast unatoč izazovima, s planovima za modernizaciju voznog parka do 2028. Novi vlakovi će dodatno poboljšati promet i usluge.
Dok je HDZ na vlasti, modernizaciju voznog parka nećemo vidjeti nikad pa ni tad.
Zanimljivo baš…
Pa ako nastave obnavljati i pruge i vlakove bit će još i bolje
Nek se samo hz ne hvali svojim rezultatima vjecito se nesto ulaze,unaprjeduje a vlakovi kasne svakodnevmo nek porade malo na tome.
Nešto se počelo pokretati s tim novim linijama do koprivnice itd,ali realno ostatak RH pruga prema dalmaciji i slavoniji vapi za modernizacijom.
Iskreno, bolje bi bilo da broj putnika pada… Nek se ljudi voze svojim ili nekim drugim brzim prijevoznim sredstvom
Mogu misliti
Ne znam baš
Divne vijesti. A kad mislimo uloziti u pruge
Nemojte se hvalitit hz.
Lijepo je vidjeti da HŽ bilježi napredak – samo da se to odrazi i na kvalitetu usluge za putnike.
Mislim da je stvarno stanje drugacije nego sto to brojke sugeriraju
Dobro dok je subvencija od države.. a što dalje
Šteta kaj su kod nas vlakovi toliko spori inače je to najudobniji način putovanja.
Do kada.. dok je subvencija od države
Budući da su ovo HŽ-ovi poslovni podaci kako znamo da nisu ZAKASNILI !!!
Bitno da Zadar(75000 ljudi) 15 godina nema željeznički putnički promet…
Treba smijeniti vladu pa cemo onda vidjeti sto i kako dalje. Sve mi se cini da je to jedina opcija.
Super napreduju.