Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je promotivnu kampanju za domaće tržište “P(o)sjeti me” kojom do kraja studenoga ove godine želi potaknuti domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih i manje poznatih mjesta i lokacija u Hrvatskoj, izvijestili su iz HTZ-a.
U središtu kampanje su svakodnevni život, tradicija i emocije specifični za pojedine destinacije, prenosi Hina, koje se promoviraju putem šest jednominutnih videa snimljenih na Dugom otoku, u Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru.
“Želja nam je motivirati domaće turiste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, ali i pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka. Domaći turisti značajno doprinose ukupnom turističkom prometu i rado putuju cijele godine, posebice na kraća vikend putovanja”, poručio je uz kampanju direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Pročitajte još:
Važnost domaćeg tržišta za hrvatski turizam potvrđuju i podaci da je u prvih devet mjeseci ove godine bilo na drugom mjestu po ostvarenom prometu, iza Njemačke, a kao rezultat registriranih 2,4 milijuna domaćih turista i njihovih 12,1 milijun noćenja. Time su u odnosu na isto razdoblje prošle godine i u plusu od šest posto u dolascima i jedan posto u noćenjima.
5 Odgovora
Eee to je odlična stvar, treba toga više
Posjeti me/osjeti me..
Zvuči kao poziv u javnu kuću.
Super
Super 🙂
Odlična ideja!!