HTZ pokrenula kampanju za domaće tržište “P(o)sjeti me”

Hina
Kampanja HTZ-a: P(osjeti) me, Foto: Hina/HTZ

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je promotivnu kampanju za domaće tržište “P(o)sjeti me” kojom do kraja studenoga ove godine želi potaknuti domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih i manje poznatih mjesta i lokacija u Hrvatskoj, izvijestili su iz HTZ-a.

U središtu kampanje su svakodnevni život, tradicija i emocije specifični za pojedine destinacije, prenosi Hina, koje se promoviraju putem šest jednominutnih videa snimljenih na Dugom otoku, u Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru.

“Želja nam je motivirati domaće turiste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, ali i pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka. Domaći turisti značajno doprinose ukupnom turističkom prometu i rado putuju cijele godine, posebice na kraća vikend putovanja”, poručio je uz kampanju direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Važnost domaćeg tržišta za hrvatski turizam potvrđuju i podaci da je u prvih devet mjeseci ove godine bilo na drugom mjestu po ostvarenom prometu, iza Njemačke, a kao rezultat registriranih 2,4 milijuna domaćih turista i njihovih 12,1 milijun noćenja. Time su u odnosu na isto razdoblje prošle godine i u plusu od šest posto u dolascima i jedan posto u noćenjima.

5 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari