Hrvatski duhani kreću u novu sezonu s povećanjem proizvodnje i velikim interesom proizvođača

Mark Stebnicki/Pexels
Polje duhana, Foto: Mark Stebnicki/Pexels

Hrvatski duhani, tvrtka iz sastava BAT grupacije, novu proizvodnu sezonu pokreće s ugovorenih 16 posto više hektara u odnosu na prošlu godinu, izvijestili su iz te tvrtke.

Hrvatski duhani, najveći otkupljivač duhana na području Podravine i Slavonije koji posluje u sklopu BAT grupe, u ugovaranje nove proizvodne sezone krenuli su dva mjeseca ranije od uobičajenog, te unatoč značajnim izazovima nastavka inflacijskog rasta troškova u proizvodnji i odustajanju staračkih domaćinstava od poljoprivredne proizvodnje, bilježe povećan interes ratara za proizvodnju duhana.

Kako navode u priopćenju, povećani interes poljoprivrednika posljedica je prvenstveno činjenice da je proizvodnja duhana jedna od najbolje organiziranih poljoprivrednih proizvodnji u Hrvatskoj, za što je, ističu, zaslužan upravo BAT.

Siguran otkup svih proizvedenih količina duhana, financijsko praćenje kroz sve faze proizvodnje, poticanje investicija u povećanje produktivnosti proizvodnje, ali i fokus BAT-a na održivost proizvođača, osiguravaju kooperantima u sustavu Hrvatskih duhana kvalitetne uvjete proizvodnje i sigurnost.

Također, otkupna cijena kontinuirano raste pa je tako u protekle dvije godine povećana preko 50 posto, a pritom nije podložna oscilacijama poput žitarica i drugih ratarskih kultura.

“Iza nas su izazovne godine značajnog povećanja troškova proizvodnje, ali i vremenskih nepogoda koje su najveći krivac za pad proizvodnje duhana. No, ono što je važno je da smo sve te izazove uspješno prošli zajedno s našim kooperantima te smo dokazali da proizvodnja duhana ima budućnost u Hrvatskoj. Želimo povećati proizvodnju duhana ne samo u Podravini i Slavoniji već i u drugim krajevima Hrvatske, a interes proizvođača koji imamo ove godine nas ohrabruje”, izjavila je Aleksandra Grigić, predsjednica uprave Hrvatskih duhana.

Ugovaranje nove sezone prati i velik broj upita ratara za dugoročnim financiranjem proizvodnje, prvenstveno za mehanizaciju: od topera i sušnica za duhan do mehaničkih berača, kojima je lani ubrano oko 60 posto površina.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari