Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvek Aktivan

Neophodni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.

SOCIJALNA ZADRUGA HUMANA NOVA-27711345503

Hrvatska među traženijim odredištima za kongresni turizam

Freepik.com/wirestock
Dubrovnik, Foto: Freepik.com/wirestock

Međunarodni poslovni skupovi i kongresi u Europi su u porastu, a i prognoze su do kraja godine dobre kao i za iduće dvije, pri čemu je Hrvatska među 15 najtraženijih europskih destinacija, izvijestili su u ponedjeljak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na temelju istraživanja o kongresnom turizmu.

Riječ je o istraživanju “Portrait of European Meeting & Convention Travel”, u čijoj izradi sudjeluje kongresna burza IMEX i agencija MMGY Global, a surađuje i HTZ.

Uz Hrvatsku sudjeluje još šest zemalja. Prvi krug istraživanja proveden je u svibnju i lipnju i sada su stigli i rezultati, dok je drugi predviđen za rujan, prenosi Hina.

Hrvatska je prema istraživanju među 15 “probranih najpopularnijih MICE destinacija” u kojima organizatori u iduće dvije godine planiraju neki skup ili kongres. U skupini tih 15 najpopularnijih su Njemačka, koja je na prvom mjestu, zatim Španjolska, Italija, Portugal, Francuska, Austrija, Švicarska i druge. Iza Hrvatske su Poljska, Švedska, Mađarska, Norveška, Finska…

Zanimljivim pokazateljem iz istraživanja iz HTZ-a drže opći dojam o destinaciji, koji je ocijenjen kao najznačajniji pri odabiru lokacije održavanja poslovnog skupa, a tu su i drugi važni faktori poput prometne povezanosti, udaljenosti lokacija unutar destinacije, sigurnosti boravka, troškova organizacije skupova i drugih.

Istraživači ističu da se osobni sastanci vraćaju na velika vrata te ih za iduće dvije godine dogovara čak 70 posto planera/organizatora kao najučinkovitiji model u odnosu na hibridne i virtualne događaje. Ipak, predviđa se i da bi virtualni i hibridni sastanci mogli ponovno postati popularniji tijekom iduće dvije godine.

Među mjestima i lokacijama skupova i kongresa izdvaja se Njemačka na prvom mjestu za prošle i buduće sastanke u Europi i za organizatore i za sudionike događanja, dok su SAD na prvom mjestu izvan Europe.

Trošak ostaje i dalje najvažniji faktor pri odlučivanju o lokaciji sastanaka za 72 posto planera i sudionika, posebice cijene smještaja, zrakoplovnih karata i povećanja raznih naknada, a tri četvrtine anketiranih tvrdi da će povećanje cijena zrakoplovnih karata rezultirati manjim brojem putovanja.

Važna je i održivost, te se od 50 posto planera traži da odaberu mjesta za skupove i sastanke koja ispunjavaju ciljeve održivosti, za što su sudionici spremno i platiti više.

Kao zanimljivost istraživači navode kako bi trećina ispitanika željela da njihovo radno mjesto zahtijeva manje poslovnih putovanja.

GRADISAN d.o.o.-52225152809

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ŠTULEC MONT j.d.o.o.	45627939038

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…
KOALA d.o.o. Pribislavec95322084342

Komentari

AUTO CAR SERVIS j.d.o.o.-41870718940