HGK: Većina mladih bira domaće proizvode

Freepik.com
Domaća hrana izbor novih generacija, Foto: Freepik.com/Ilustracija

Istraživanje Hrvatske gospodarske komore (HGK) pokazalo je veliko povjerenje potrošača u domaće proizvode kao i to da većina mladih, odnosno generacija Z, bira domaće, priopćeno je iz HGK.

Za znakove kvalitete HGK “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta” čulo je 98,6 posto ispitanika, a 84,4 posto smatra da su proizvodi i usluge nositelja tih znakova kvalitetniji od onih koji nisu nositelji.

Velika većina ispitanika, piše Hina, daje prednost proizvodima i uslugama sa znakovima kvalitete, a tek 3,1 posto ne obraća pozornost na takve proizvode i usluge.

Istraživanje je pokazalo i da se 95,7 posto kupaca, ako biraju unutar istog cjenovnog ranga, odlučuje za domaće proizvode.

Proizvode sa znakovima kvalitete HGK-a, prijateljima, poznanicima i članovima obitelji preporučilo bi 94,8 posto sudionika istraživanja.

Iz HGK-a podsjećaju da se kroz nacionalnu akciju “Kupujmo hrvatsko” promoviraju kvalitetni hrvatski proizvodi i brendovi s ciljem senzibiliziranja javnosti o važnosti kupnje domaćih proizvoda, kao i što to znači za razvoj cijelog gospodarstva.

Predsjednik HGK-a Luka Burilović je kazao kako je Kupujmo hrvatsko najprepoznatljivija nacionalna kampanja HGK koja više od četvrt stoljeća osvješćuje potrošače o važnosti kupnje domaćih proizvoda.

HGK je u suradnji sa zagrebačkim Ekonomskim fakultetom provela i istraživanje potrošnje i odabira proizvoda generacije Z (ljudi rođeni između 1995. i 2010. godine) koje je pokazalo da je za 71,96 posto ispitanika uz cijenu najvažniji kriterij za kupnju prehrambenog proizvoda to da je proizvod domaći.

5 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari