Hershey smanjuje godišnju prognozu, više cijene čokolade smanjuju potražnju

Pixabay.com
Hershey čokolada, Foto: Pixabay.com

Tvrtka Hershey, najveći svjetski proizvođač čokolade, smanjila je svoje prognoze godišnjeg prihoda i dobiti nakon što su promašile procjene Wall Streeta za treće tromjesečje, budući da su ponovna poskupljenja smanjila potražnju za čokoladama, slatkišima i slanim grickalicama.

Proizvođači čokolade, uključujući Hershey, podigli su cijene kako bi održali profitne marže usred rastućih troškova sirovina, posebice kakaa, što je dovelo do odbijanja potrošača. Osim toga, promjenjivi trendovi, uključujući generacijsko okretanje slasticama bez čokolade, umanjili su prodaju tvrtke sa sjedištem u Pennsylvaniji koja ovisi o čokoladi.

Dionice vlasnika Jolly Ranchera pale su oko 2,5 posto u pretprodaji, prenosi Reuters.

Hershey namjerava generirati 300 milijuna dolara uštede do 2026. godine, putem mjera za rezanje troškova i poskupljenja kako bi se nadoknadio rast cijena kakaovca i potaknuo rast marže.

“Iako su rezultati od početka godine do danas bili pod utjecajem povijesno visokih cijena kakaovca i izazovnog potrošačkog okruženja, mi smo laserski usredotočeni na kontrolu onoga što možemo”, rekla je izvršna direktorica Michele Buck.

Ova tvrtka predviđa i da će rast neto prodaje tijekom cijele godine biti nepromijenjen, što je revizija prethodne procjene od oko dva posto.

Hershey predviđa da će se godišnja prilagođena zarada po dionici smanjiti za srednje jednoznamenkaste brojke, umjesto blagog pada koji se ranije očekivao.

U trećem su tromjesečju organske cijene porasle za dva posto, dok se organski volumen smanjio za tri posto. Ukupna neto prodaja pala je za 1,4 posto, na tri milijarde dolara, premašivši prosječnu procjenu analitičara od 3,08 milijardi dolara, prema podacima koje je prikupio LSEG.

Isključujući određene stavke, tvrtka je zaradila 2,34 američka dolara po dionici u trećem tromjesečju, ispod procjena od 2,56 dolara.

9 Odgovora

  1. U ekonomiji koja funkcionira na razumu, veča potražnja podiže cijene. U ekonomiji gluposti i pohlepe, cijene se dižu pa pada potražnja.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari