Nizozemski pivar Heineken preliminarno je izvijestio o većem prihodu u prvom tromjesečju, uz veći obujam prodaje i podignute cijene.
U razdoblju od siječnja do ožujka 2024. Heinekenov prihod porastao je za 7,2 posto, na 8,2 milijarde eura. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i jednokratne stavke, neto prihod uvećan je za 9,4 posto, na 6,85 milijardi eura.
Nepovoljne promjene valutnih tečajeva smanjile su neto prihod za 294 milijuna eura, navodi se u izvješću. Potporu rezultatima pružile su pak za šest posto više cijene.
Heineken je na početku godine prodao za 4,7 posto više piva nego u istom razdoblju 2022., prema preliminarnim podacima, povećavši obujam prodaje na godišnjoj razini prvi puta u godinu dana, prenosi Hina. U četvrtom tromjesečju prošle godine prodaja mu se smanjila za 3,2 posto.
Kompanija želi ponovo povećati prodaju u ovoj godini, koja je lani pala jer su podigli cijene kako bi pokrili veće troškove energije i ječma.
U prvom tromjesečju Heineken je povećao obujam prodaje i neto prihod na svim tržištima, naglasio je izvršni direktor Dolf van den Brink, dodajući da su poticaj rezultatima bili i raniji Uskrs te jednokratni faktori.
Pročitajte još:
No, gospodarsko okruženje i dalje je izazovno i nesigurno, upozoravaju u nizozemskoj kompaniji. Unatoč solidnom početku godine, ne možemo pretpostaviti da će prihod rasti istim tempom i u ostatku godine, priopćeno je.
Kompanija je u veljači upozorila na neizvjesne prognoze za dva važna tržišta, Vijetnam i Nigeriju, gdje je lani bilježila slabije rezultate zbog pogoršanog gospodarskog okruženja. Na početku ove godine prodaja je na oba tržišta porasla po dvoznamenkastim stopama, odražavajući nisku poredbenu osnovicu u 2023.
2 Odgovora
super
Super