Google odustao od izmjena u rezultatima pretraživanja hotela

Pixabay.com
Google platforma, Foto: Pixabay.com

Google je zaustavio probne izmjene u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela u skupini europskih zemalja, tvrdeći da su naškodile njihovom internetskom prometu.

Krajem studenog Google je izvijestio da testira promjenu u prikazivanju rezultata pretraživanja hotela kako bi udovoljio odredbama EU-a o ravnopravnom tržišnom natjecanju.

Pri pretraživanju hotela Google na najistaknutijim mjestima prikazuje tri plaćena rezultata sa specijaliziranih tražilica i portala, poput Booking.coma ili Check24, a ispod njih interaktivnu kartu s podacima hotela na kojoj se vide i cijene noćenja. Tek ispod karte prikazuju se hoteli koji nisu platili oglase.

Google je zato odlučio s najistaknutijih rezultata pretraživanja u Njemačkoj, Belgiji i Estoniji izbaciti plaćene oglase i interaktivnu kartu, uvaživši tim testom, bar privremeno, zahtjeve konkurencije u hotelskom sektoru koji žele da se putnicima onemogući izravna rezervacija smještaja putem rezultata pretraživanja.

Tehnološka tvrtka naglasila je da će se nakon završetka testa rezultati u toj skupini zemalja ponovo prikazivati prema starom modelu. Tvrtka je jučer objavila da je završila test, prenosi Hina, uz zaključak da bi uklanjanje izravnih rezervacija naškodilo korisnicima i europskim hotelskim tvrtkama.

“Test smo zaustavili ranije nego što smo planirali zbog negativnih posljedica koje smo zabilježili”, objavio je voditelj Googleovog pravnog odjela Oliver Bethell. Google je priopćio da se u tom razdoblju smanjio ukupni broj upita za pretraživanje hotela.

“Najveći pad prometa, za više od 10 posto, zabilježili su hoteli, što je utjecalo na stotine tisuća europskih hotela”, napisao je Bethell.

Promet na stranicama za posredovanje u rezervaciji hotelskog smještaja bio je pak, po njegovim riječima, više-manje nepromijenjen.

Europska komisija je dodijelila Googleu dominantni status na tržištu digitalnih usluga i zato on podliježe postroženim propisima o ravnopravnom tržišnom natjecanju, podsjeća novinska agencija dpa. Popis obuhvaća još Metu, Amazon, Apple, Microsoft, Booking i ByteDance.

8 Odgovora

  1. Ma dajte, pa usporediš cijene na bookingu i pogledaš na web stranici hotela koji te interesira i što te intersira

  2. Nazalost uvijek ce takve firme poput bookinga imati prednost od drugih privatnih hotela koji se sami oglasavaju

  3. Bravo google. Dajte svima jednaku šansu da se pokazu na trzistu, a trziste ce samo regulirati najbolje i najgore.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari