Godišnji prihod članica HURA-e premašio 300 milijuna eura

Foto: Piqsels

Komunikacijske agencije, članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) u 2022. godini su dosegnule 307 milijuna eura ukupnih prihoda što je oko tri posto više nego u 2021., prenosi Hina.

Agencije članice HURA-e predstavljaju više od 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, a rastom ukupnih prihoda u 2022. potvrdile su značajnu tržišnu poziciju, ističu iz HURA-e na temelju analize koju su proveli koristeći javno dostupne podatke iz baze Digitalne komore i Fine.

Ističu i da nakon pandemijskih godina, rezultati za prošlu godinu ukazuju i na stabilizaciju tog tržišta.

Osim porasta ukupnih prihoda agencije su u 2022. i više zapošljavale, za sedam posto u odnosu na 2021. godinu te su ukupno imale 1364 zaposlenih.

Porasli su im i prihodi od izvoza, za oko 10 posto u odnosu na 2021, na gotovo 68 milijuna eura.

HURA iznosi i podatke istraživanja zajednice za digitalni marketing IAB Croatia, po kojemu je domaće tržište online oglašavanja u 2022. godini poraslo za 21 posto.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari