Meta imala snažan rast prihoda zahvaljujući oglašavanju

Foto: Julio Lopez/Pexels

Vlasnik Facebooka Meta Platforms izvijestio je o snažnom rastu prihoda u drugom tromjesečju zahvaljujući skoku prihoda od oglašavanja, piše Hina.

U razdoblju od travnja do lipnja prihod Mete porastao je 11 posto, na 32 milijarde dolara.

U gotovo istom postotku porastao je i prihod od oglašavanja, višestruko nadmašivši povećanje od 3,2 posto u Googleu.

Neto dobit, pak, porasla je 16 posto, na 7,8 milijardi dolara.

Meta se oporavlja od teške 2022. godine uz pomoć ogromne pozornosti koju je pobudila nova tehnologija umjetne inteligencije, ali i mjera štednje koje uključuju otpuštanje 21.000 zaposlenika.

Kompanije ponovo više troše na digitalno oglašavanje, ohrabrene naznakama da bi gospodarstvo moglo prebroditi nalet visoke inflacije bez veće štete, ali se okreću velikim digitalnim platformama, što ide na ruku Meti i Alphabetu.

U trećem tromjesečju Meta očekuje ukupni prihod u rasponu od 32 do 34,5 milijardi dolara, ne preciziravši uključuju li brojke potencijalni doprinos aplikacije za razmjenu poruka Threads, koja još ne objavljuje oglase.

Njihova podružnica Reality Labs, koja razvija tehnologije usmjerene na metaverzum, poput naočala za virtualnu realnost, izvijestila je o padu prihoda za 39 posto, na 276 milijuna dolara. Tromjesečje je zaključila s gubitkom od 3,7 milijardi dolara.

Meta u ovoj godini očekuje ukupne troškove u rasponu od 88 do 91 milijarde dolara, u usporedbi do sada prognoziranih 86 do 90 milijardi dolara, navodeći kao razlog „pravne troškove”.

U drugom tromjesečju stavka uključuje i pravne troškove od 1,87 milijardi dolara, uglavnom vezane uz novčanu kaznu irskog povjerenstva za zaštitu podataka u svibnju zbog prijenosa korisničkih podataka u SAD.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari