Američki proizvođači automobila General Motors i Ford investitorima, u svojim izvješćima za prvo tromjesečje, trebaju objasniti investitorima planove kako će osigurati rast proizvodnje, kada se potražnja za električnim vozilima smanjuje.
Usporavanje globalne potražnje za električnim vozilima, intenziviranje konkurencije kineskih proizvođača automobila i visoki troškovi zaduživanja u SAD-u natjerali su američke proizvođače automobila da odgode ulaganja u električna vozila i ubrzano smanje troškove u posljednjih 12 mjeseci.
Američki proizvođači automobila, koji se oslanjaju na prodaju velikih kamiona i SUV-ova, suočeni su i s većim troškovima povezanim s elektrifikacijom svojih linija vozila i velikom potražnjom za električnim vozilima na baterije.
Zbog takvih globalnih izazova, prenosi Reuters, tvrtke poput GM-a i Forda usredotočuju na prodaju svojih osnovnih vozila na benzinski pogon, te kamiona na plin, od kojih ostvaruju većinu svoje dobiti.
Glavni financijski direktor GM-a, Paul Jacobson, rekao je da je godina dobro počela i da se tvrtka osjeća pozitivno u vezi s trendom potražnje, dok je financijski direktor Forda John Lawler, potvrđujući izglede tvrtke za cijelu godinu dobiti, rekao da se cijene vozila drže bolje nego očekivano.
Izvršna direktorica GM-a, Mary Barra, očekuje poticaj zbog velike potražnje za visokoprofitabilnim kamionetima i SUV-ovima marke Chevrolet i GMC.
Visok omjer kamiona na plin u GM-ovoj sjevernoameričkoj prodajnoj kombinaciji pomoći će u nadoknadi projiciranih gubitaka u poslovanju proizvođača automobila u Kini. GM je rekao da je prodaja vozila u SAD-u, u prvom tromjesečju pala za 1,5 posto zbog nižih isporuka komercijalnih kupaca, ali je maloprodaja skočila za šest posto.
GM tek treba iznijeti konkretne planove za restrukturiranje GM-ovog poslovanja u Kini. Prošle je godine GM isporučio 2,1 milijun vozila u Kini, što je gotovo dvostruko manje od 4,04 milijuna koliko je izvezeno 2017. godine. Najavili su da će ove godine smanjiti potrošnju za Cruise za milijardu dolara.
GM još nije precizirao kako će financirati ponovno pokretanje i obnovu poslovanja nakon što je ozbiljna nesreća prisilila kompaniju da prekine operacije vožnje bez vozača.
Pročitajte još:
I Ford dobiva energiju iz svog poslovanja s kamionima s izgaranjem, kao i iz poslovanja s gospodarskim vozilima Ford Pro. Proizvođač automobila ponovno je potvrdio svoju prognozu o 10 do 12 milijardi dolara temeljne dobiti ove godine.
Proizvođač automobila je ranije ovog mjeseca rekao da će ipak usporiti s dva glavna programa električnih vozila. Buduća ulaganja u električna vozila neće napredovati, rekli su iz Forda, osim ako ne mogu pokazati profit.
Izvješća o poslovanju trebala bi biti objavljena sljedeći tjedan.
5 Odgovora
Ford je dobro vozilo!
Americki proizvodjaci su jaki!
Svaki tjedan neki članak o električnim vozilima.
Električna vozila bilježe pad kad su preskupa.
Ford je zakon!