Glovo bilježi značajan rast narudžbi u obalnim područjima: Najviše u Splitu

Glovo PR
Glovo Hrvatska, Foto: Glovo PR

U razdoblju od lipnja do srpnja 2024. značajno je porasla potražnja za dostavnim uslugama u obalnim područjima Hrvatske u odnosu na proljetno razdoblje, pokazali su podaci Glova, platforme koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev.

Najveći broj narudžbi zabilježen je u Splitu. Osim njega, povećala se potražnja i u Dubrovniku, za čak 30 posto. U trendu rasta ga slijede Rijeka, Zadar i Pula. Uz veće gradove, porasle su narudžbe i u manjim mjestima.

“Sve ove brojke pokazuju da su partneri Glova tijekom ovog ljeta bili itekako aktivni i uz Glovo ostvarili osjetan rast prometa”, priopćili su iz tvrtke.

Turisti su najviše naručivali talijansku hranu, za 75 posto više. Narudžbe salata porasle su za 35 posto, a tradicionalnih jela za 30 posto. To ukazuje na rastuću potražnju za zdravom i lokalnom hranom u odnosu na brzu hranu. Kod vegetarijanske hrane zabilježeno je povećanje od 50 posto, a u toj kategoriji Kaštela prednjači s rastom od 350 posto. Mnogi su pokazali interes za plant based, odnosno biljnu prehranu.

Tijekom ljetnih mjeseci, dostave za ručak su se povećale u usporedbi s razdobljem od travnja do svibnja, posebno između 12 i 13 sati. Vrijeme večere se produžilo od 20 do 21 sat, dok je u prethodnim mjesecima vrhunac bio u 20 sati. Iz Glova navode da je promjena vjerojatno rezultat praznika, dužih dana i opuštenijih rutina.

No nisu porasle samo narudžbe hrane. Zabilježen je rast i kod narudžbi za namirnice i maloprodajne artikle. U segmentu maloprodaje, narudžbe elektronike su porasle za više od 25 posto, dok su narudžbe iz ljekarni porasle za 20 posto.

Najveći porast zabilježen je u narudžbama kreme za sunčanje, kojih je bilo više za 275 posto, što ne iznenađuje s obzirom na ljetne vrućine.

Na povećanje narudžbi utjecali su i ljetni festivali pa su tako tijekom Pula Film Festivala, održanog od 11. do 18. srpnja, narudžbe u Puli porasle za 24 posto. U Splitu je pak Ultra Europe Festival, održan od 12. do 14. srpnja, zabilježio rekordan broj narudžbi posljednjeg dana festivala, s povećanjem od 50 posto.

9 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari