Dobit Hugo Bossa u trećem tromjesečju nadmašila očekivanja

Hugo Boss, Foto: Wikimedia Commons

Operativna dobit Hugo Bossa u trećem kvartalu blago je nadmašila tržišna očekivanja, nakon što je tvrtka izvijestila o povećanju grupne prodaje za jedan posto, unatoč trajno slaboj potražnji u Kini.

Kvartalna dobit prije kamata i poreza (EBIT) pala je za sedam posto na godišnjoj razini, na 95 milijuna eura (103,3 milijuna dolara), ali je premašila procjenu analitičara od 90 milijuna eura iz ankete koju je provela tvrtka, potpomognuta upravljanjem troškovima.

Dionice Hugo Bossa bile su u predtrgovanju 2,5 posto više, javlja Reuters.

Među razlozima se navode poboljšana prodaja u rujnu, bolja kontrolu troškova i potvrđene godišnje prognoze Hugo Bossa.

Nakon što je rebranding brenda u 2022. ojačao njegovu otpornost prošle godine, Hugo Boss se bori s opadajućom potražnjom potrošača, unatoč povećanim ulaganjima u marketing i proizvodne kapacitete u posljednjih nekoliko mjeseci.

Prodaja prilagođena za valutu iznosila je 1,029 milijardi eura tijekom tri mjeseca, što je blagi porast u odnosu na 1,027 milijardi prošle godine i u skladu s tržišnim očekivanjima od 1,023 milijardi eura.

“Tržišno okruženje bilo je posebno pogođeno trajno slabom potražnjom potrošača u Kini”, navela je tvrtka u priopćenju.

Kvartalna prodaja prilagođena za valutu na njenom trećem najvećem tržištu, Aziji i Pacifiku, pala je za sedam posto na 110 milijuna eura, dok je porasla za jedan posto u regiji Europe, Bliskog Istoka i Afrike te za četiri posto na američkom tržištu.

Tvrtka je otkrila da su poboljšanja u Njemačkoj nadoknadila slabije prodajne trendove u Francuskoj i Velikoj Britaniji, dok je dodatni rast prodaje zabilježen i u Sjedinjenim Državama.

Hugo Boss, koji poduzima dodatne mjere za poboljšanje učinkovitosti i efektivnosti, posebno u vezi s nabavom, i dalje usmjerava pozornost na kontrolu troškova kako bi podržao profitabilnost u četvrtom kvartalu. Tvrtka je zadržala svoje prognoze za godišnju prodaju i dobit nakon što ih je ranije ove godine smanjila.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari