Butković: Velike investicije u Istri i Primorsko-goranskoj županiji

pixabay.com
Opatija, ilustracija Foto: Pixabay.com

Potpredsjednik Vlade RH i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao je da je Vlada RH uspješno „otvorila vrata“ velikim investicijama kroz Nacionalni program oporavka i otpornosti (NPOO), što je najviše vidljivo upravo u Rijeci, Primorsko-goranskoj i Istarskoj županiji. 

“Uz pozitivne rezultate gospodarskog rasta, vidimo da su u strukturi povećanja gospodarskog rasta investicije u fiksni kapital oko šest posto, što znači da smo uspješno otvorili vrata velikim investicijama kroz Nacionalni program oporavka, a to je najviše vidljivo u Rijeci, Primorsko-goranskoj i Istarskoj županiji,“ kazao je Butković na konferenciji Novog lista „Kvarner 2030.“

Butković je rekao i da su Županija i Rijeka sada bitno bolji nego 2016. godine, prenosi Hina, realizirani su veliki infrastrukturni projekti, primjerice LNG terminal, a i za proširenje njegova kapaciteta osigurana su sredstva.

„Probijena je druga cijev tunela Učke, koja će biti otvorena do turističke sezone, Istarski ipsilon se završava, a radovi do Matulja trebali bi biti završeni za dvije godine. Osigurano je 1,5 milijardi eura za završetak Jadransko-jonskog koridora kroz Hrvatsku, što uključuje dionicu Križišće – Žuta Lokva i Metković-Dubrovnik. Nedavno je otvorena DC 403, od zapadnog dijela riječke luke do obilaznice, koja je u funkciji završetka Zagrebačke obale, na kojoj bi novi kontejnerski terminal trebao početi raditi 2025., a kada se dovrši i cesta od terminala do Žabice u cijelosti će biti riješena riječka cestovna infrastruktura“, rekao je ministar.

Spomenuo je i izgradnju nove ACI marine u Porto Barošu, projekt kojeg ACI provodi s grupacijom Lurssen, čija izgradnja bi trebala početi sljedećoj godini. 

Na upit o Jadroliniji, ministar Butković je istakao da je ona važna za održavanje linija i povezanost s otocima te da se neprofitabilnih 50-ak linija sufinancira s oko 50 milijuna eura.

„Da bi Jadrolinija bila konkurentna, mora se okrenuti, kao i drugi, brodovima na alternativni pogon i stoga je najavljena modernizacija flote, koja se financira iz Nacionalnog programa oporavka s tri nova broda na električni pogon, nabavljaju se novi trajekti i katamarani“, rekao je Butković.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari