Američka inicijativa: Na društvene mreže treba staviti upozorenje kao na kutijama cigareta

Foto: Pixabay

Vivek Murthy, operativni voditelj Službe za javno zdravstvo Sjedinjenih Država, u ponedjeljak je pozvao Kongres da za posjetitelje platformi društvenih medija stavi upozorenje kakvo se nalazi na kutijama cigareta.

U autorskom tekstu objavljenom u The New York Timesu, Murthy je upozorio kako je kriza mentalnog zdravlja među mladima hitan problem, čemu društveni mediji “snažno doprinose”.

“Oznaka upozorenja operativnpg voditelja Službe za javno zdravstvo, koja zahtijeva djelovanje Kongresa, redovito bi podsjećala roditelje i adolescente da se društveni mediji nisu pokazali sigurnima”, napisao je.

Priznao je, međutim, da postoje ograničenja i rekao da sama oznaka neće učiniti društvene medije sigurnima.

Kongres, društvene mreže, roditelji i drugi mogu poduzeti korake kako bi ublažili rizike, osigurali sigurnije iskustvo na internetu i zaštitili djecu od moguće štete, napisao je, a prenosi NBC News.

Murthy je povezao i količinu vremena provedenog na društvenim mrežama sa sve većim rizikom da će djeca doživjeti simptome anksioznosti i depresije.

Američka udruga psihologa kaže da tinejdžeri provode gotovo pet sati svaki dan na platformama kao što su YouTube, TikTok i Instagram.

U studiji iz 2019., udruga je otkrila da se udio mladih odraslih sa suicidalnim mislima ili drugim ishodima povezanim sa samoubojstvom povećao za 47 posto od 2008. do 2017., kada je upotreba društvenih medija u toj dobnoj skupini naglo porasla.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari