Kad je Elon Musk ovoga ljeta rebrandirao Twitter u X, pojavile su se tvrdnje prema kojima bi se nova tvrtka mogla suočiti s tužbama jer je samo u SAD-u bilo gotovo 900 aktivnih tvrtki u raznim industrijama koje u imenu imaju slovo “X”. Te tvrdnje prvi je iznio odvjetnik Josh Gerben, čiji ured sada zastupa prvog klijenta koji je tužio X zbog svog zaštitnog znaka.
Riječ je, navodi Reuters, o X Social Media, agenciji za oglašavanje na društvenim mrežama sa sjedištem u Floridi koja povezuje klijente s prilikama da se reklamiraju na platformama poput Facebooka i Instagrama.
U tužbi se navodi kako agencija “kontinuirano koristi oznaku X Social Media u trgovini barem od početka 2016. godine” te je uložila značajna sredstva u svoju prepoznatljivost na tržištu.
Njihov znak, međutim, nimalo ne nalikuje na onaj Muskove platforme jer je u pitanju crtež u kojem “X” ima prepoznatljive ruke i noge koje drže vagu, simbol koji tvrtka koristi za označavanje svoje specijalnosti u pružanju usluga klijentima u pravnoj industriji.
Pročitajte još:
Social Media X sada je niže rangirana i u rezultatima pretraživanja na internetu, gdje, primjerice, Google na vrh liste postavlja Muskovu platformu.
Elon Musk, kao ni bilo tko iz njegove kompanije, nisu željeli komentirati ovu tužbu.
Jedan odgovor
S pravom ! Tko mu je dao tu mogućnost, X je za sve, a ne samo za njega !