Alibaba objavila rast prihoda

Pexels.com
On line kupnja, ilustracija Foto: Pexels.com/karolina-grabowska

Kineska tvrtka za e-trgovinu Alibaba objavila je kvartalne rezultate koji pokazuju najveći rast prihoda u gotovo dvije godine. Alibaba je izvijestila o rastu prihoda od 14 posto, na 234,16 milijardi juana u razdoblju travanj-lipanj, što je iznad konsenzusa od 224,92 milijarde juana. Kineski lider u online kupnji, piše Bloomberg, vratio se rastu u svim svojim glavnim odjelima, prkoseći gospodarskim turbulencijama kako bi poduzeo prvi korak prema dugo očekivanom povratku nakon više od godinu dana slabosti.

Neto dobit skočila je 51 posto na 34,33 milijarde juana, iznad konsenzusa od 28,66 milijardi juana, dok je prilagođena EBITDA porasla 27 posto na 52,1 milijardu juana, uz povećanje marži na 22 posto s prošlogodišnjih 20 posto. Prihodi od trgovačkog poslovanja na kineskom maloprodajnom tržištu, prenosi seebiz.eu, porasli su 12 posto na nešto manje od 115 milijardi juana, a unutar njega se profitabilni CRM segment, koji uključuje marketinške usluge, nakon nekoliko kvartala pada, vratio rastu po stopi od 10 posto. Broj dnevno aktivnih korisnika aplikacije Taobao u lipnju je porastao za 6,5 posto, dok je taj rast u srpnju ubrzan na sedam posto.

Sve veća orijentacija tvrtke prema međunarodnim tržištima počela je davati rezultate pa je ovaj segment poslovanja zabilježio rast od 60 posto na 17,14 milijardi dolara. To je pridonijelo uspjehu logističkog odjela Cainiao, koji je zabilježio rast prihoda od 34 posto na 23,16 milijardi juana. Alibabino Cloud poslovanje zabilježilo je rast od četiri posto na 25,12 milijardi juana, a iako znatno bolji rezultat nego u prethodnom tromjesečju, pod pritiskom je slabijih prihoda velikih klijenata, kao i smanjene potrebe za radom na daljinu i obrazovanjem, koji je dominirao u prošlogodišnjem usporednom razdoblju.

Tvrtka je izvijestila da ovaj poslovni segment doživljava “jaku potražnju” za modelima za obuku umjetne inteligencije i povezanim uslugama. “Vjerujemo da je prilika za rast potaknuta uslugama umjetne inteligencije tek započela i da tehnološka revolucija koju je izgradila umjetna inteligencija nije kratkoročna šansa, već početak nove ere”, poručili su iz uprave tvrtke i istaknuli planove za daljnje ulaganje u razvoj umjetne inteligencije i poslovne prilike. Alibaba je početkom godine navela da nastoji kompaniju reorganizirati u holding sa šest jedinica, a cloud segment poslovanja među prvima je izdvojen i vrednovan na tržištu. Očekuje se da bi se trgovački lanac Freshippo i logistički biznis Cainiao mogli pojaviti na tržištu za manje od godinu dana kroz inicijalnu ponudu dionica.

Dionice Alibabe na njujorškoj su burzi jučer skočile 4,6 posto na 99,2 dolara, dok su od početka godine zabilježile rast od 12,6 posto. Podaci o rastu prihoda su potvrđeni i na Bloomberg TV, gdje je Vey-Sern Ling, generalni direktor Union Bancaire Privee, govorio o najnovijim financijskim rezultatima Alibaba Group Holding Ltd. i njegovim izgledima.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari