Poslovni prihodi AD Plastik grupe su u prvih šest mjeseci ove godine iznosili 66 milijuna eura i porasli su za 14,9 posto u odnosu na isto vrijeme lani, a grupa je ostvarila neto dobit od 1,27 milijuna eura, naspram gubitka od oko 7,9 milijuna eura u prvom polugodištu prošle godine, objavila je ova kompanija.
“Unatoč daljnjim neizvjesnostima na tržištu, pozitivni učinci normalizacije opskrbnih lanaca i nabave poluvodiča, te rast narudžbi kupaca, vidljivi su u prihodima grupe. Pad cijena sirovina i energenata u odnosu na usporedno razdoblje, uz usklađivanje prodajnih cijena i bolju iskorištenost kapaciteta pozitivno su utjecali na profitabilnost i kretanja marži”, ističu iz solinskog proizvođača autodijelova.
Po podacima iz polugodišnjeg izvješća, poslovni prihodi AD Plastik grupe iznose 66,04 milijuna eura i viši su za 14,9 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Poslovni prihodi matične kompanije, AD Plastik d.d. porasli su za 17,8 posto i iznose 49,59 milijuna eura, ističu iz tvrtke, uz podatak da su prihodi grupe na tržištima Europske unije i Srbije porasli za 26,1 posto.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) na razini grupe iznosi 5,28 milijuna eura i viša je za 114 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, kada je ostvarena EBITDA normalizirana za vrijednosno usklađenje imovine ruskih društava.
Neto dobit grupe za prvih šest mjeseci iznosi 1,27 milijuna eura, a u matičnom društvu dva milijuna eura, ističu iz AD Plastika.
“Prodajne aktivnosti kompanije u potpunosti su usmjerene na europsko tržište, a ukupno je u promatranom razdoblju ugovoreno više od 95 milijuna eura novih poslova. Naša je usmjerenost trenutno na kvalitetnoj pripremi i industrijalizaciji projekata ugovorenih u posljednjih godinu i pol dana. Početak njihove serijske proizvodnje planiran je najvećim dijelom tijekom iduće godine, a naša je primarna zadaća osigurati sve preduvjete za nesmetanu realizaciju”, stoji u priopćenju predsjednika Uprave AD Plastik Grupe Marinka Došena, prenijela je Hina.
Pročitajte još:
Ističe kako zbog geopolitičke situacije i daljnjih neizvjesnosti na tržištu nema prostora za opuštanje pa su komercijalne aktivnosti kompanije usmjerene prema iznalaženju novih projekata i popunjavanju kapaciteta proizvodnje u sljedećim godinama.
“Rast učinkovitosti i profitabilnosti naši su primarni ciljevi u ovom razdoblju, uz poboljšanje i stalna unaprjeđenja razvojnih kapaciteta kojima ćemo svoju listu proizvoda prilagoditi zahtjevima proizvođača automobila i novim vozilima budućnosti”, izjavio je Došen.