Telekom A1 Hrvatska u zadnje dvije godine bilježi dobre trendove i rast u segmentu poslovnih korisnika i ICT-ja, istaknuo je u petak glavni direktor tvrtke za segment poslovnih korisnika Daniel Šimić.
Samo u ICT-ju investicije su im u prošloj godini porasle za oko 50 posto u odnosu na 2022., piše Hina.
Rast je, kazao je Šimić, rezultat povećanja njihovog portfelja ICT usluga. U tom su području tri ključne – data ili podatkovni centar koji nudi uz ostalo i “cloud” usluge, usluge vezano uz sigurnost te razna smart rješenja.
Trenutno prema riječima direktora odjela ICT prodaje i rješenja u A1 Siniše Staničića, A1 ima više od 65.000 poslovnih korisnika, među kojima oko 1.500 velikih tvrtki u Hrvatskoj, dok po sektorima ističe turizam, posebice hotelijere.
Puno toga traže i gradovi i općine, posebice razna smart rješenja za parking, zaštitu okoliša i zraka, skladištenje i upravljanje otpadom, vodom i drugim komunalijama, kojima, kaže, “dobro dođe jedan integrator koji im to sve može odraditi”.
Jedno takvo rješenje za parking su, prema riječima načelnika općine Punat na otoku Krku Danijela Strčića, u vrlo kratkom roku izveli u tom mjestu koje je sada puno spremnije za sezonu.
Pročitajte još:
Iz A1 Hrvatska su, na upit Hine o ukupnom broju korisnika, rekli da su ih u prvom tromjesečju 2024. u mobilnoj mreži imali 2,1 milijun ili oko pet posto više nego u istom razdoblju 2023. godine.
U fiksnoj mreži ih je bilo više od 723.000 ili ukupno jedan posto više nego lani, a od njih je 311.000 korisnika širokopojasnog pristupa internetu, čiji je broj porastao za 5,5 posto.
15 Odgovora
Hoćemo optiku svugdje!
Lijepe vijesti
Pohvalno, neka se nastavi trend rasta…
Bravo
Bravo, nakon ovog članka odlučila sam ostati kod vas 😊
Super za njih.
Nista cudno!
Ne cudim se tome.
Dobar trend!
Divno
Ništa čudno s obzirom na cijene.
A1 je je najbolji teleoperter.
Top
Najbolja mreza
Lijepo