U 2023. više od polovice građana EU bilo je na društvenim mrežama, no neke države znatno prednjače u korištenju

Pixabay.com
Društvene mreže, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Društvene mreže posljednjih godina imaju sve veći utjecaj na naš svakodnevni život.

Ljudi koji sudjeluju u društvenim mrežama (stvaranje korisničkog profila, objavljivanje poruka ili drugih doprinosa na Facebooku, Xu, Instagramu, Snapchatu, TikToku itd.) iznosili su u prosjeku 59 posto populacije Europske unije.

Kada je riječ o postotku pojedinaca iz EU-a koji su sudjelovali na društvenim mrežama, Danska je zemlja koja je prijavila najveći udio s 91 posto, a slijede Cipar s 83 posto i Mađarska s 81.

Najniži postotak sudjelovanja na društvenim mrežama prijavile su Francuska (44 posto), Njemačka (49) i Italija (53).

Danske regije prijavile su najveće udjele u korištenju društvenih mreža

U 224 od 273 regije EU, sudjelovanje u društvenim mrežama bilo je iznad 50 posto. Najveći udjeli zabilježeni su u 6 danskih regija: Midtjylland (93), Hovedstaden (regija glavnog grada) (92), Syddanmark (90), Nordjylland i Sjælland (obje 89).

Druge regije EU-a također su izvijestile o visokom udjelu korištenja interneta za društvene medije, kao što su 3 mađarske regije: Budimpešta (86), Közép-Magyarország (85) i Pešta (84), kao i Flevoland (84 ) u Nizozemskoj.

Najniži udjeli, podjednako i ispod 40 posto, zabilježeni su uglavnom u Francuskoj i Njemačkoj. U Francuskoj su to bile Gvajana (22), Martinik (29), Guadeloupe (30), Bretagne (38), Haute-Normandie (39) i Bourgogne (40). U Njemačkoj su to bile regije Sachsen-Anhalt (35), Brandenburg (36), Thüringen (38) i Mecklenburg-Vorpommern (40).

5 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari