Tržište privatnog zdravstva u Hrvatskoj do 2028. bit će veće od milijardu eura

HGK/Press
Dani komunikacija HGk, Zagreb, Foto: HGK/Press

Hrvatska se sve više profilira i kao destinacija za usluge estetske medicine što može značajno utjecati na tržište privatnog zdravstva u Hrvatskoj, ali i na turističke rezultate izvan sezone. Zdravstveni turizam dio je turističke industrije koji najbrže raste te taj ogroman potencijal za gospodarski rast Hrvatske moramo kapitalizirati uz pomoć koordinirane komunikacije i promocije, poručeno je s Dana komunikacije, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK).

“Procjenjuje se da je stopa rasta zdravstvenog turizma oko 20 posto godišnje. Taj potencijal za gospodarski rast moramo početi optimalno koristiti. Dodatno, procjene su da se u Hrvatskoj od zdravstvenog turizma uprihodi godišnje oko 150 milijuna eura. Gosti nas prepoznaju kao destinaciju za dentalnu medicinu, oftalmologiju, ortopediju pa i onkologiju. Budući da bilježimo sve veći interes za investicije u zdravstveni turizam, Zajednica zdravstvenog turizma HGK potiče snažniji razvoj ove niše kroz otvaranje novih tržišta i kanala promocije, umrežavanje te edukacije poput ove danas”, istaknula je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i voditeljica Službe za marketing i komunikacije HGK.

Ognjen Bagatin suvlasnik i direktor poliklinike Bagatin naglasio je da se procjenjuje kako će tržište privatnog zdravstva u Hrvatskoj do 2028. biti veće od milijardu eura, dok će globalno tržište estetske medicine dosegnuti vrijednost od 26,7 milijardi američkih dolara u sljedećih pet godina.

“Komunikacija je važna u promociji zdravstvenog turizma, gospodarske niše koja je u Hrvatskoj još nedovoljno razvijena, a ima potencijal cjelogodišnje aktivnosti. Zato smo prošle godine u HGK obnovili Zajednicu zdravstvenog turizma, a Dani komunikacija odlična su prilika da razgovaramo o tome kako komunicirati i ‘prodati’ zdravlje”, istaknuo je Bagatin.

Freepik.com
Zdravstveni turizam, Foto: Freepik.com/Ilustracija

Razgovaralo se i o etičnosti javne komunikacije u zdravstvu, ali i o istraživanju Američke akademije facijalne plastične i rekonstruktivne kirurgije u kojem je 75 posto američkih kirurga izjavilo da im se znatno povećao broj pacijenata mlađih od 30 godina. Taj trend čini se, stiže i u Hrvatsku.

“U tom kontekstu, posebno mi je drago da smo se danas dotaknuli i pitanja etičnosti u oglašavanju i komunikaciji zdravlja te varijacijama pristupa prema različitim dobnim skupinama. Privatni zdravstveni sektor posljednjih nekoliko godina raste više nego ikada i na neki način postaje konkurencija onom javnom, što u uslugama, što u privlačenju kvalitetnog kadra. Vidjeli smo danas da komunikacija i tu igra veliku ulogu te da su marketinški i komunikacijski stručnjaci i na takvim zadacima ključni saveznici”, rekao je Gordan Turković, izvršni direktor CTA komunikacija.

Istakao je i da se treba aktivno raditi u razvoju kampanja koje podižu svijest o različitim bolestima i potrebama za preventivnim pregledima, što je posebno važno u društvu, u kojem se tek razvija spoznaja da se kod doktora ne ide nužno tek kada te nešto ozbiljnije zaboli.

Promocija zdravstvenog turizma, priopćeno je iz HGK, bitna je jer ovaj segment ima sve preduvjete za cjelogodišnje turističko poslovanje.

POLIKLINIKA BAGATIN d.o.o.

Ulica Florijana Andrašeca 20, 10000, Zagreb, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
4.357.708,01 (2022)
Broj zaposlenih:
72 (2022)

CTA komunikacije d.o.o.

Trnjanska cesta 105, 10000, Zagreb, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
502.802,71 (2022)
Broj zaposlenih:
7 (2022)

7 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari