Prodaja vozila Toyota Motor Company ponovno je u padu, a proizvodnju su poremetili skandali na domaćem tržištu i smanjena potražnja u inozemstvu.
Globalna proizvodnja, uključujući onu u podružnicama Daihatsu Motor i Hino Motors, pala je 12,6 posto u kolovozu u odnosu na prethodnu godinu, na 808.023 jedinica, objavila je tvrtka u petak.
Globalna prodaja pala je 3,7 posto na godišnjoj razini nakon rasta od 0,7 posto u srpnju.
Od toga je za više od devet posto pala u Japanu pala, što je posljedica nedavnih regulatornih skandala koji uključuju krivotvorene certifikate o sigurnosti vozila, izvještava Bloomberg.
Također, globalni pad prodaje novih automobila i intenzivna konkurencija u Kini opterećuju najvećeg svjetskog proizvođača automobila.
Dok su se određeni modeli, poput Granvie, pokazali popularnima u toj zemlji, Toyotina prodaja pala je 13,5 posto na 152.065 jedinica u kolovozu, uz tekući rat cijena s tvrtkama poput kineskog BYD-a koji prijeti daljnjim istiskivanjem određenog tržišnog udjela.
Pad potražnje za električnim vozilima naveo je neke od najvećih svjetskih proizvođača automobila da smanje svoje ciljeve. Nikkei je objavio da je Toyota smanjila svoj godišnji cilj prodaje za 2026. s 1,5 milijuna električnih vozila na milijun.
Pročitajte još:
Toyota je u kolovozu prodala 12.682 vozila na baterije (EV), od kojih su sva osim 119 prodana izvan Japana. U međuvremenu je u istom mjesecu prodao 336.848 hibrida, što je povećanje od 22 posto u odnosu na prošlu godinu.
Usvajanje električnih vozila bilo je sporije u ovoj otočnoj državi nego na drugim većim tržištima zbog dominacije hibrida i automobila na plin