Porezna uprava je izvijestila da će njezin sustav biti privremeno nedostupan od petka, 6. prosinca, u 15 sati do ponedjeljka, 9. prosinca, u 7:30 sati, zbog planiranih radova na provedbi projekta Digitalne transformacije Porezne uprave.
Cilj tog projekta je izgradnja novog informacijskog sustava koji će moći odgovoriti zahtjevima suvremenog digitalnog poslovanja te olakšati i učiniti još dostupnijim elektroničke usluge i servise građanima, poduzetnicima i drugim tijelima državne uprave.
Projekt predstavlja modernizaciju kompleksnog informacijskog sustava Porezne uprave, koji je izrađen 1988. godine i kroz godine se nadograđivao na infrastrukturnoj platformi koja zbog svojih tehnoloških ograničenja ne može odgovoriti zahtjevima suvremenog digitalnog poslovanja.
U navedenom razdoblju nedostupne će biti sljedeće elektroničke usluge i servisi Porezne uprave za građane i poduzetnike: dodjela OIB-a i dohvat podataka iz Evidencije OIB-a, usluge unutar sustava eGrađani, predaja obrasca JOPPD-a te ostalih obrazaca i prijava, izdavanje potvrda, predaja zahtjeva za izdavanje porezne kartice, sudjelovanje u nagradnom natjecanju ‘Bez računa se ne računa’ i prijava poslovnih prostora u fiskalizaciju.
Kada je riječ o procesima u nadležnosti drugih tijela državne uprave, budući da su povezani, neće biti moguće ni korištenje START usluga FINA-e, prijava djeteta kroz sustav e-novorođenče, prijava na natječaj za EU fondove i druge slične usluge, prenosi Hina.
Pročitajte još:
“Budući da su to izvanredne okolnosti nedostupnosti sustava, porezni obveznici koji će u tom razdoblju isplaćivati plaću i mirovinu, predaju obrasca JOPPD-a izvršit će po dostupnosti sustava. Tako predani JOPPD obrasci smatrat će se predanim u zakonskom roku. Napominjemo da će sustav za fiskalizaciju računa biti u funkciji te se ne očekuju poteškoće u fiskalizaciji izdanih računa”, ističu iz Porezne uprave.