Subway, poznati američki lanac restorana sa sendvičima, prodat je privatnoj investicijskoj tvrtki Roark Capital, čime je okončana šestomjesečna potraga za kupcem.
Subway na taj način poslije gotovo šest desetljeća prestaje biti obiteljski biznis.
U priopćenju povodom prodaje naglasili su da je transakcija “velika prekretnica u višegodišnjem transformacijskom putu Subwaya, kombinirajući njegovu globalnu prisutnost i snagu brenda s Roarkovom dubokom stručnošću u poslovnim modelima restorana i franšize”.
Roark je dosad ulagao u niz velikih lanaca restorana, uključujući Arby’s, Auntie Anne’s, Buffalo Wild Wings, Carvel i Sonic.
Uvjeti prodaje nisu objavljeni, no Wall Street Journal javlja da je kupoprodajna cijena bila “oko 9,6 milijardi dolara”, što bi bilo malo ispod tražene cijene od 10 milijardi dolara.
Pročitajte još:
Roarkova kupnja Subwaya jedna je od najvećih akvizicija u povijesti brze hrane, tek nešto manja od kupnje Dunkina za 11,3 milijarde dolara od strane Inspire Brandsa u listopadu 2020 godine. Roark je ulagač i u Inspire, koji među ostalim posjeduje i konkuretne Subwaya, restorane Jimmy John.
Subway posljednjih godina ponovno uspješno posluje zahvaljujući uvođenju novog jelovnika koji uključuje svježe narezano meso, kao i renoviranjem trgovina te većim naglaskom na međunarodni rast.
Usprkos tome, broj njihovih restorana u SAD-u u posljednjih se osam godina smanjio za gotovo sedam tisuća.
Jedan odgovor
zanimljivo, neka im je sa srećom.