Tvrtka Stellantis objavila je da će u svojoj tvornici Termoli na jugu Italije proizvoditi dvostruke spojke za hibridna vozila, iako je taj pogon njegova zajednička tvrtka ACC prvotno namijenila kao centar za proizvodnju baterija za električna vozila.
Tvornica Termoli, koja trenutačno proizvodi motore, jedno je od tri postrojenja u Europi u kojima je ACC, pod vodstvom Stellantisa, najavio izgradnju gigatvornica za proizvodnju baterija za električna vozila.
Dok je gigatvornica u Francuskoj već započela s radom, planovi za dvije slične tvornice u Italiji i Njemačkoj službeno su obustavljeni prošle godine, budući da je ACC prešao na baterije nižih troškova, zbog smanjene potražnje za električnim vozilima.
Glasnogovornik ACC-a, čiji su dioničari i Mercedes te TotalEnergies, izjavio je da tvrtka još uvijek procjenjuje svoje investicijske planove za Italiju i Njemačku te da planira donijeti odluku tijekom ove godine, ali ne prije lipnja, prenosi Reuters.
„Stellantisova najava o proizvodnji u Termoliju ne mijenja trenutačnu situaciju“, dodao je glasnogovornik.
Ranije ovog mjeseca izvršni direktor TotalEnergiesa, koji posjeduje 25 posto udjela u ACC-u, rekao je da bi se zajedničko ulaganje trebalo usredotočiti isključivo na tvornicu u Francuskoj, što sugerira da bi planovi za talijanske i njemačke gigatvornice mogli biti u potpunosti odbačeni.
U priopćenju u ponedjeljak, Stellantis je objavio da će u Termoliju proizvoditi elektrificirane dvostruke spojke (eDCT), ključnu komponentu za hibridna vozila, ne spominjući pritom planove ACC-a za taj pogon.
“S ciljem proizvodnje tristo tisuća jedinica godišnje, Termoli postaje treći Stellantisov proizvodni centar za ovu sofisticiranu transmisiju”, navodi se u priopćenju tvrtke.
Pročitajte još:
Automobilska grupacija već proizvodi eDCT komponente u Mirafioriju u Italiji i Metzu u Francuskoj. Stellantis je također najavio povećanje proizvodnje ključnih dijelova potrebnih za potporu povećanog kapaciteta eDCT proizvodnje u svojim tvornicama u Sint-Truidenu u Belgiji i Metzu u Francuskoj. Osim toga, tvrtka će u Metzu postaviti novu montažnu liniju za te komponente.
Stellantis, četvrti najveći proizvođač automobila na svijetu, trenutačno ima zaseban plan s kineskim proizvođačem baterija CATL za izgradnju gigatvornice u Španjolskoj vrijedne 4,1 milijardu eura (4,3 milijarde dolara).
2 Odgovora
Pa na kraju krajeva, to je totalno OK
Sve je to dobro!