Protekla je godina donijela sve veću konkurentnost na tržištu rada u SAD-u i potražnja za talentima u nekim sektorima kao što su zdravstvo, industrija i kibernetička sigurnost nastavlja biti živahna dok dostupnost novih zaposlenika gubi korak.
Takvo kompetitivno tržište rada stavlja moć u ruke tražitelja posla i stavlja poslodavce u sve složeniji položaj, piše poslovni portal Fast Company.
Ako se radna mjesta ne popune, tvrtke će morati početi brinuti o povećanom odlasku radne snage zbog preopterećenosti i izgaranja. Nedostatak potrebnog talenta utjecat će i na inovativnost u tvrtkama te na zadovoljstvo klijenata što mogu biti učinci na dulji rok koji prigušuju uspješno poslovanje.
Posljedica je da tvrtke moraju pojačati napore kako bi našli ljude za nepopunjena radna mjesta. Ima više načina kako se to može postići, od većih plaća i benefita do jačanja brenda poslodavca.
No, najvažnija stvar koju tvrtke sada mogu učiniti je fokusirati se na poboljšanje iskustva osoba koje su u potrazi za poslom.
Možda nije iznenađenje da tome tvrtke nisu puno godina posvećivale pozornost, pa tako postoje web stranice s ponudama poslova za koje se čini da nisu redizajnirane unazad 20 godina.
S obzirom da su te stranice obično prve s kojima se suoči tražitelj posla kada gleda ponudu neke tvrtke, one bi morale biti redovno ažurirane i oblikovane na način koji moderni posloprimac očekuje.
Prema istraživanju iz prošle godine koju je provela tvrtka za pronalaženje talenata HireClix, ljudi koji traže posao to čine podjednako koristeći mobilne telefone i kompjutore. To znači da je mobilna verzija web stranice s poslovima nužnost. Istraživanje je također otkrilo da su Indeed i Linkedin trenutačno najvažnije platforme za potragu za poslom, pa bi tvrtke morale povesti računa da se i na njima nađu aktualne informacije o tome koji se poslovi nude i zašto bi baš ta određena tvrtka trebala biti najbolji odabir.
Kako bi stvorili što bolje iskustvo za tražitelje posla preporuka je da oni koji se bave ljudskim potencijalima sami prođu proces prijave kao da su kandidati za posao. To može otkriti neke od neuočenih detalja koji mogu odvratiti potencijalne zaposlenike.
Jedan od zaključaka istraživanja je da dug proces apliciranja odbija 35 posto ljudi koji traže posao. Na konkurentnom tržištu rada ta brojka može samo rasti.
Ova bi godina mogla donijeti još više izazova kad je riječ o privlačenju novih talenata i o potrebi da se popune radna mjesta u različitim sektorima, no to otvara i nove mogućnosti za poslodavce koji su spremni na inovativnost u zapošljavanju.
Primjerice, poslodavci koji žele investirati u video sadržaj imat će velike koristi. Takav sadržaj može tražitelju posla pružiti uvid u radnu kulturu tvrtke i njezine svakodnevne aktivnosti. Kandidati sada traže takav tip sadržaja zbog čega bi YouTube i TikTok mogli biti jednako važni za zapošljavanje kao platforma Indeed. Važnost Instagrama i Facebooka će u tom smislu također rasti.
Pročitajte još:
Video sadržaj može pripomoći stvaranju doživljaja i povećanju broju osoba koji osjete emocionalnu povezanost s mogućim poslodavcem.
Bez obzira koji se načini budu koristili za privlačenje talenta posve je jasno da će tu bitku dobiti oni koji sada investiraju u poboljšanje doživljaja pri traženju posla.
Jedan odgovor
Preko Tik Toka??? Aj, dobro…