Ovotjednim nastupom na sajmu Vakantiebeurs u Utrechtu, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je promociju našeg turizma u 2025., u kojoj planira organizaciju nastupa na ukupno 14, a njezina predstavništva u svijetu na još 25 sajmova.
Vakantiebeurs se održava od 8. do 12. siječnja kao najznačajniji međunarodni sajam turizma u Nizozemskoj, s oko 900 izlagača iz svijeta, među kojima je tradicionalno i HTZ te još 18 turističkih tvrtki i zajednica-suizlagača koji predstavljaju ukupnu hrvatsku ponudu.
Direktor predstavništva HTZ-a za zemlje Beneluksa Ivan Novak za Hinu ističe dobru posjećenost hrvatskog štanda tijekom sajma te da su održani sastanci s mnogim partnerima i medijima s nizozemskog tržišta.
“Trenutna turistička potražnja za Hrvatskom u Nizozemskoj je na razini prošle godine, kao i za ostala odredišta na Sredozemlju. U skladu s time, ako ne dođe do nekih nepredviđenih okolnosti ili značajne degradacije sigurnosne ili ekonomske situacije, s tržišta Beneluksa u Hrvatskoj ove godine očekujemo rezultate kao prošle godine”, kaže Novak.
Iz Nizozemske je 2024., po podacima iz eVisitora, u Hrvatsku došlo 529.000 turista, koji su ostvarili oko tri milijuna noćenja, što je bilo za 3,6 odnosno 2,8 posto manje nego u 2023. godini. Mali pad bilježi i broj turista iz Belgije, dok ih je iz Luxemburga došlo 7,3 posto više i ostvarili su oko 5 posto više noćenja.
Novak naglašava i važnost Beneluks tržišta za zračni promet, jer od tamo ima najveći broj izravnih zračnih linija prema Hrvatskoj, a brojni avio prijevoznici poput Transavije, Brussels Airlinesa, Luxaira, Ryanaira, EasyJeta, TUIFlya, Croatia Airlinesa i KLM-a lete iz sve tri zemlje Beneluksa prema gotovo svim hrvatskim zračnim lukama.
Pročitajte još:
“Iako se oko dvije trećine svih noćenja s tržišta Beneluksa u Hrvatskoj ostvari u srpnju i kolovozu, kada su školski praznici, pa putuje Hrvatskoj najvažnija ‘ciljna’ skupina – obitelji s djecom, trećina otpada na pred i posezonu, odnosno do 30. lipnja i nakon 1. rujna. Gotovo polovinu svih noćenja u Hrvatskoj u 2024. i nizozemski turisti i ukupno iz Beneluksa ostvarili su u kampovima, što ih svrstava u top pet tržišta za hrvatski kamping”, otkriva Novak.
8 Odgovora
Imamo mi što pokazati, samo treba odabrati pravi način
Dobro je da Hrvatska nastavlja promovirati svoje turističke potencijale na međunarodnim sajmovima. Nadam se da će to privući još više turista, ali važno je i da se potiče održivi turizam, a ne samo masovni.
Očekujemo najbolju turističku sezonu do sad.
Super.
Zelim nam jos bolju sezonu i kvalitetniju ponudu
Kakve su cijene nije nista cudno
Bravo
Sigurno će rezultati biti odlični