Ukupan sezonski i kalendarski prilagođen promet industrije u Hrvatskoj je u ožujku pao za 0,2 posto u usporedbi s veljačom, pokazali su u ponedjeljak objavljeni podaci Državnog zavoda za statistiku.
U istom je razdoblju, navode, na domaćem tržištu taj promet veći za 2,2 posto, dok je na stranom manji za 0,6 posto.
Na godišnjoj razini, točnije u odnosu na ožujak 2023. porast iznosi 0,6 posto, pri čemu je na domaćem tržištu ostvaren rast od 3,9 posto, a na nedomaćem je zabilježen pad od 4,7 posto.
Najveći pad na mjesečnoj razini, od čak 50,8 posto, bilježi energija, a “u minusu” su i intermedijarni proizvodi, i to za 8,9 posto.
Pročitajte još:
Ukupna prodaja kapitalnih proizvoda zato je veća za 15,3, netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 6,5 te trajnih proizvoda za široku potrošnju za 5,7 posto.
U usporedbi s ožujkom lani ukupna prodaja netrajnih proizvoda za široku potrošnju veća je za sedam posto, kapitalnih za 1,2 posto, dok je ukupna prodaja energije manja za 33,4, trajnih proizvoda za široku potrošnju za 30,5, a intermedijarnih proizvoda za 1,9 posto.
4 Odgovora
Bude sve ok!
Hm, zvuči ok
I to je ok.
Pa dobro