Renault je izvijestio o porastu globalne prodaje za devet posto u 2023., nakon četiri uzastopne godine pada, a francuski proizvođač automobila rekao je da je spreman nastaviti svoje dobre rezultate i u 2024. godini.
Ova tvrtka zabilježila je pad od gotovo šest posto u 2022. godini, koju je obilježila nestašica poluvodičkih čipova. U 2018. Renault je postavio prodajni rekord od 3,88 milijuna vozila – automobila i kombija, pa ih je kasniji pad prodaje jako pogodio, prenosi Reuters. Renaultov pad prodaje pogoršan je i njegovim izlaskom s ruskog tržišta.
Kako bi poboljšao rezultate, Renault je smanjio ponudu vozila i preusmjerio se na svoja najprofitabilnija tržišta i modele, pod vodstvom izvršnog direktora Luce de Mea.
“Vraćamo svoju privlačnost, naš dizajn se poboljšava. Plan je nastaviti na istoj razini performansi i u 2024. godini”, rekao je novinarima Fabrice Cambolive, generalni direktor marke Renault.
Glavna marka Renault, koja čini više od dvije trećine prodaje proizvođača automobila, zabilježila je povećanje prodaje od 9,4 posto u 2023., dok je prodaja njezine niskotarifne marke Dacia porasla za 14,7 posto.
U Europi su ostvarili 63 posto prodaje u 2023., ali proizvođač automobila planira rasti i izvan Europe s osam novih globalnih modela do 2027. godine.
Pročitajte još:
Elektrificirani modeli, kao što su hibridi, predstavljali su 40 posto prodaje marke Renault u 2023., što je porast u odnosu na 2022. kada su predstavljali 38 posto prodaje. Potpuno električni modeli činili su 11 posto prodaje.
Francuski proizvođač automobila, koji će objaviti godišnje rezultate 15. veljače, cilja na operativnu maržu između sedam i osam posto, u usporedbi s 2022. kada je bila ispod šest posto.
Jedan odgovor
Šta znače bolji dizajn i marketing