Flexis, zajednički posao koji su pokrenuli proizvođač automobila Renault, proizvođača kamiona Volvo Group i brodar CMA CGM, objavio je da je primio pisma namjere od 10 europskih transportnih i distribucijskih kompanija u kojima su te kompanije navele da planiraju naručiti oko 15.000 njihovih novih električnih kombija.
Pisma namjere potpisana su s francuskim Colis Privéom, jedinicom CMA-CGM, Hivedom, čije je sjedište u Velikoj Britaniji, i njemačkim DB Schenckerom te će povećati prodaju marki Renault i Renault Trucks (Volvo). Ostali potencijalni kupci koji su potpisali pisma nisu objavljeni.
Europi je potrebno više električnih kombija kako bi se zadovoljila potražnja za povećanjem dostava paketa u gradskim središtima gdje su ograničenja za benzinska i dizel vozila sve veća.
Proizvođači automobila također moraju ispuniti strože ciljeve u pogledu emisije ugljičnog dioksida, što je teže postići za kombije nego za automobile jer su teži i malo je gospodarskih vozila posebno dizajniranih da budu električna, osim onih koje nudi američki Rivian, prenosi Reuters.
Od ukupno 1,6 milijuna novih registriranih kombija u Europi prošle godine, samo 6,1 posto ih je bilo električno, a u 2023. ih je bilo manje od 7,2 posto, prema podacima koje je objavila europska automobilska lobistička grupa ACEA.
“Promjene su uvijek spore na početku, ali čim netko donese proizvod koji je realan, ekonomski i operativno, od tog trenutka kupci će ga brzo prihvatiti”, rekao je Philippe Divry, direktor Flexisa.
Pročitajte još:
Proizvođači automobila trenutačno lobiraju kod Europske komisije za veću fleksibilnost u pogledu strožih ciljeva za smanjenje emisije CO2 za automobilski sektor s obzirom na usporavanje potražnje za električnim vozilima. Razgovori će započeti u četvrtak kako bi se postigao kompromis.
2 Odgovora
Volvo po meni opčenito među najboljim markama za aute.
Šta god da se kupuje od Volva, ne može biti loše