Tvrtka Novavax je ponovno smanjila svoju godišnju prognozu prihoda te najavila smanje svoju prisutnost u Europi do kraja godine, prije prenošenja prava na prodaju svog cjepiva protiv COVID-19 partneru Sanofiju u 2025. godini.
Novavax, koji nije ispunio procjene prihoda i dobiti za drugo tromjesečje, smanjio je svoj raspon predviđanja za cijelu godinu za ukupni prihod na 700 do 800 milijuna dolara, s između 970 i 1,17 milijardi dolara.
Novavax sada očekuje 275 do 375 milijuna dolara prodaje proizvoda za ovu godinu, u usporedbi s ranijom prognozom od između 400 i 600 milijuna dolara, što je također uključivalo tantijeme i druge prihode.
“Koncentriramo svoje komercijalne napore do kraja godine na naše najveće tržište, SAD”, rekao je glavni operativni direktor John Trizzino u razgovoru nakon izvještaja o zaradi, prenosi Reuters.
Njegove su dionice u četvrtak porasle za pet posto. Dionica je pala za više od 95 posto u odnosu na visoki rekord 2021. tijekom vrhunca pandemije.
Tvrtka planira smanjiti svoju prodajnu infrastrukturu u Europi i usredotočiti se na odabrana tržišta poput Njemačke, Italije i Poljske.
„Novavax očekuje da će ukupna potražnja za cjepivima protiv COVID-a u SAD-u ostati slična prošlogodišnjoj, ali predviđa da će njegova vlastita izvedba biti bolja“, rekao je Trizzino.
Tvrtka je od američkih i europskih regulatora zatražila odobrenje za svoju jesensku vakcinu protiv virusa JN.1.
Podsjećamo, u svibnju je Novavax sa Sanofijem potpisao ugovor o licenciranju vrijedan najmanje 1,2 milijarde dolara za svoje cjepivo protiv COVID-a.
Dogovor je američkoj biotehnološkoj tvrtki osigurao prijeko potrebnu likvidnost, dok je istovremeno poticao planove francuskog proizvođača lijekova za zajednički razvoj kombinacije cjepiva protiv gripe i COVID-a.
Pročitajte još:
Prošli tjedan, Moderna je također smanjila svoju prognozu prihoda za 2024. godinu, djelomično zbog niske prodaje COVID-a u EU.
7 Odgovora
Ma…
Prognoza je jedno, a,…
Bolje tako pa da iznenade
Drago mi je.
Nemam komentara
Kad nema budala koje bi se cijepile.
Top