Netflix povećao prihode i broj pretplata, konkurencija u padu

Foto: Cottonbro Studio/Pexels

Netflix je povećao svoju prednost nad konkurencijom u industriji streaminga, s 8,05 milijuna novih korisnika u drugom kvartalu i boljim procjenama za godišnju prodaju i profitne marže.

Broj pretplatnika, objavljen u poruci dioničarima u četvrtak, nadmašio je očekivanja u svim regijama diljem svijeta i uključivao 2,8 milijuna novih kupaca u azijsko-pacifičkoj regiji. Analitičari su očekivali ukupno 4,87 milijuna.

Strategija smanjenog dijeljenja lozinki i uvođenje jeftinijeg plana pretplate s oglašavanjem doveli su Netflix do povijesno uspješnog rezultata – drugog najuspješnijeg polugodišta od osnutka, s iznimkom pandemijskog buma 2020. godine.

U tekućem (trećem) kvartalu Netflix očekuje zaradu od 5,10 dolara po dionici, što je više od procjena Wall Streeta, piše Bloomberg.

Uz to, rast se dogodio u isto vrijeme kada su se svi njegovi glavni konkurenti suočili s padom broja pretplatnika i prodaje.

U drugom tromjesečju ove godine dobit kompanije porasla je 48 posto na 4,88 dolara po dionici, nadmašivši procjene od 4,74 dolara.

Ukupni prihodi veći su za 17 posto, čime su dosegnuli 9,56 milijardi dolara, malo nadmašivši projekcije.

Najveća streaming servis na svijetu ukupno ima 277,7 milijuna korisnika.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari