Nakon tri propala javna natječaja, počela nova faza radova na Jadranskom mostu u Zagrebu

Pixabay.com
Radovi na Jadranskom mostu u Zagrebu trajt će šest mjeseci, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Počela je nova faza obnove Jadranskog mosta u Zagrebu. Od subote, 2. ožujka, na snazi je privremena regulacija prometa, zatvoren je istočni kolnik pa se vozi zapadnim, u oba smjera, po dva sužena prometna traka. Predviđeno je da radovi u ovoj fazi traju oko pola godine. Da bi se izbjegle gužve i zastoji, kamioni ne smiju Jadranskim mostom, nego obilaznim pravcima. Od jutros u Zagrebu – povećane gužve u prometu.

Most je sagrađen još davne 1981. godine a cjelovito bi trebao biti završen krajem 2024. gpdine.

Većina elemenata mosta, kažu stručnjaci, predstavlja opasnost i za vozila i za pješake. Mijenjat će se ležajevi, ojačavati stupovi mosta, sanirat će se rasponska konstrukcija, raditi nova kanalizacija i novi beton.

„Nakon 40 godina soljenja u zimskom periodu ovo stanje čak je i jako dobro. Jednostavno, metal više nije mogao podnijeti tu razinu klorida i ovo je davno trebalo zamijeniti. Osim odbojnih ograda mijenja se i ova pješačka, čije je sidrište u jako lošem stanju, i predstavlja opasnost za pješake i bicikliste“, kaže izvođač radova za hrt.hr, Tomislav Elpeza.

No, cijelu rekonstrukciju Jadranskog mosta u Zagrebu prate problemi. Tri puta ponavljao se javni natječaj za izvođača radova na provizoriju, po kojem će sada ići sav promet na zapadnom dijelu mosta. Zbog toga, kada se radila sanacija južne strane mosta, nije se radila i sanacija sjeverne strane mosta, te se sada praktično radi – dvostruki posao. Ni financije nisu bile naklonjene gradnji. Dio ih je išao iz proračuna Grada Zagreba, dio iz EU fondova. Sve to dovelo je do toga da radovi počinju usred najveće gužve, jer se više nije moglo čekati.

„Kao što znate, dugo smo čekali nabavu za taj provizorij, tri puta je padala. Evo, sada je napokon izvođač odabran i kreću radovi na istočnoj strani mosta. Radi se kompletna rekonstrukcija i nakon toga, kad se obavi istočna strana, prelazi se na zapadnu stranu, provizorij se preusmjerava“, rekao je zamjenik zagrebačkog gradonačelnika Luka Korlaet, prilikom najave početka radova.

Od subote, sav promet preko Jadranskog mosta teče u dva prometna traka, sužena u oba smjera. Regulacija za vrijeme izvođenja radova na ovom istočnom mostu, odvijat će se zapadnom stranom koja je uspostavljena prema Selskoj i Savskoj ulici.

Sugerira se korištenje obilaznog smjera preko Avenije Dubrovnik, na most Slobode ili na most Mladosti.

Što se tiče obilaznih pravaca za vrijeme radova na Jadranskom mostu, građanima je savjetovano da, ako mogu, izbjegnu putovanje od 7 do 9 sati, da za dalja putovanja idu na čvorove Jankomir i Buzin, a za bliža na most Slobode ili most Mladosti.

Iz Koprivničko-križevačke policije također je priopćeno da je zatvoren dio državne tranzitne ceste D2, zbog gradnje pothodnika, do 15. svibnja (dio Zagrebačke ulice), pa će vozači osobnih i teretnih vozila morati koristiti alternativne pravce.

Riječ je o državnoj cesti D2 kojom se u velikoj mjeri odvija tranzitni prijevoz prema Zagrebu, Varaždinu i granici s Mađarskom.

2 Odgovora

  1. Zagreb u raspadu. Tomašević pogubljen u prostoru i vremenu, automobila sve više a gužve sve veće. Rješenja nema niti će ga biti. Neznam što se čeka sa izgradnjom mosta koji je u planu bio još dok je Miki bio na funkciji?

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari