HŽ Infrastruktura objavila je javnu nabavu za radove na projektu ‘Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge Dugo Selo – Novska’, s procijenjenom vrijednošću radova od 620 milijuna eura, što je najveći željeznički projekt u povijesti Republike Hrvatske.
Radovi se sufinanciraju iz EU-ovih fondova, Instrument za povezivanje Europe – CEF i Program Konkurentnost i kohezija – PKK.
Uz kompletnu rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka međunarodne željezničke pruge, radovi obuhvaćaju rekonstrukciju kolodvora Dugo Selo, Ivanić-Grad, Popovača, Kutina i Novska, te rekonstrukciju kolodvora Deanovec, Moslavačka Gračenica, Lipovljani, Novoselec i Ludina s prenamjenom u stajališta/otpremništva.
Radovi će obuhvatiti i rekonstrukciju stajališta Ostrna, Prečec, Širinec, Voloder, Repušnica i Stara Subocka, izgradnju novog stajališta Okešinec, ukidanje kolodvora Prečec, te denivelaciju ili ukidanje većine željezničko-cestovnih prijelaza (ŽCP), osim ŽCP-ova Ostrna, Križ, Lipovica i Voloder, prenosi Hina.
Predviđena je i ugradnja novih uređaja te drugih elemenata prometno-upravljačkoga i signalno-sigurnosnoga željezničkog infrastrukturnog podsustava kao i rekonstrukcija i izgradnja novih elemenata i uređaja elektroenergetskoga željezničkog infrastrukturnog podsustava.
Pročitajte još:
Po završetku radova brzina će na toj dionici iznositi do 160 kilometara na sat, priopćili su iz HŽ Infrastrukture.
Rok za dostavu ponuda je do 8. travnja 2025., a predviđeno trajanje radova je pet godina od uvođenja izvođača u posao.
9 Odgovora
Mi gradimo prugu, pruga gradi nas.
Kad pruge napravimo bit cemo skoro pa savršeni što se tiče prijevoza…. autoput nam je bolji nego 80 % europe
Hrvatska će konačno za 10 godina imati klasičnu prugu…
Samo da se ta pruga sredi kako se spada, stvarno bi trebalo ulagati u tu željeznicu, može biti inače jako dobar način za putovanje
Ovo su jako lijepe vijesti
Bas sam sretna zbog toga ti radovi ce sad potrajat tko zna koliko.
Trebalo bi svuda napraviti rekonstrukciju. Pruge su stare godinama i samo ih krpaju.
5 godina kakva sramota, kinezi bi ovo napravili za godinu dana.
Zeljeznice su nam ocajne