Manolo Blahnik na kineskom tržištu nakon 22 godine pravne bitke

https://www.manoloblahnik.com/int/the-latest/post/introducing-the-winter-2024-collection
Cipele Manolo Blahnik, kolekcija zima 2024., Foto: www.manoloblahnik.com

Manolo Blahnik, marka vrhunskih cipela s brojnim slavnim obožavateljima i koja se često nosi i u TV hitu “Seks i grad”, otvorila je svoju prvu trgovinu u kontinentalnoj Kini nakon pravne bitke duge 22 godine, oko zakonskog prava na korištenje svog imena.

Uz novi butik u luksuznom trgovačkom centru Plaza 66 u Šangaju, tvrtka očekuje otvaranje trgovine svake godine u Kini u sljedećih pet godina, a Peking i Chengdu su sljedeće vjerojatne lokacije.

Ovaj svjetski brend, nazvan po svom španjolskom osnivaču, bio je ograničen u svojoj mogućnosti da trguje pod svojim imenom u Kini nakon što je lokalni poduzetnik 1999. godine prijavio trgovačke znakove povezane s “Manolo Blahnik”.

Kina ima jurisdikciju po sustavu “prva koja podnosi” koja ne zahtijeva od tvrtki da dokažu prethodnu upotrebu kako bi potraživale zaštitni znak, navodi Reuters, ali je presuda Vrhovnog narodnog suda Kine donesena prije dvije godine u korist tvrtke.

Bili smo vrlo, vrlo zahvalni što smo vratili svoj zaštitni znak. Prije toga smo bili samo usredotočeni na to da ga vratimo. (Od tada) jako smo okrenuli glavu prema Aziji”, rekla je u intervjuu izvršna direktorica Kristina Blahnik, koja je nećakinja osnivača.

Brend je također otvorio dvije nove trgovine u Hong Kongu u listopadu.

Njegov dugo očekivani debi u Kini dolazi u trenutku kada su vrhunski brendovi kao što je LVMH zabilježili pad prodaje na drugom najvećem svjetskom tržištu luksuza, povrijeđen lošijim gospodarskim rastom i slabim povjerenjem potrošača. No Blahnik je rekla da je to ne brine jer tvrtka tek počinje s radom u Kini.

Kinesko tržište luksuzne obuće procjenjuje se na oko pet milijardi dolara ove godine i predviđa se rast od 7,6 posto godišnje do 2029., prema istraživačkoj tvrtki Statista. Manolo Blahnik će se natjecati sa stranim brendovima kao što su Jimmy Choo i Christian Louboutin, koji imaju prednost što su u Kini već više od desetljeća.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari