Tvrtka Porsche AG, koja sada ima 45 posto u Bugatti Rimcu, želi preuzeti većinski udio i time kontrolu u razvoju hibridnog modela automobila Bugatti Tourbillon, objavio je njemački financijski magazin Manager čije su navode prenijeli domaći mediji.
Bugatti Rimac predstavio je novi model protekloga ljeta. Najveća mu je brzina 445 kilometara na sat, a brzinu od 400 kilometara na sat dostiže za manje od 25 sekundi. Brzinu od nula do 100 kilometara razvije za tek dvije sekunde.
No, kako piše Manager, u Porscheu ne misle da sve ide baš glatko, pa su kritizirali programere Rimca nezadovoljni navodnim nedostatkom kvalitetne organiziranosti u procesu.
Za proteklu godinu Bugatti Rimac je prijavio prihode u vrijednosti od 150,4 milijuna eura, no i neto gubitak od 18,77 milijuna eura.
Prema pisanju Managera, Porsche razmišlja o različitim scenarijima, a jedan je i da u tvrtku uđe novi investitor koji bi preuzeo dio dionica od Rimca.
No, trenutačno Porsche ima i druge, možda i veće probleme kao dio Volkswagen grupe koju očekuje ozbiljno restrukturiranje i smanjenje kapaciteta te broja zaposlenih u idućih nekoliko godina.
Sam Mate Rimac je potvrdio za Manager da su u tijeku razgovori između vlasnika o mogućoj transakciji, no da osim Porschea ima i drugih zainteresiranih.
“Tvrtki ide toliko dobro da bih i sam želio povećati Rimčev udio”, rekao je za njemački medij Rimac.
Pročitajte još:
Gubitak u poslovanju objasnio je ulaganjem značajnog vlastitog kapitala u razvoj novih modela, uključujući i potpuno novu platformu Tourbillon. Plan je da se Tourbillon počne isporučivati od 2026. godine.
No, da sve ne bude jednostavno, odluka o budućnosti Bugatti Rimca ne ovisi samo o Porscheu i Rimcu, već svoju riječ imaju i ostali uključeni investitori Hyundai, investicijska banka Goldman Sachs te investicijske tvrtke Softbank i Investindustrial.