Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvek Aktivan

Neophodni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.

KOMUNALNI SERVIS d. o. o.22751868617

HTZ pokrenuo kampanju čiji je cilj poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2024.

Pixabay.com
Turizam, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je u sklopu priprema za iduću turističku godinu pokrenula promotivnu kampanju koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2024. godini, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Među tržištima obuhvaćenim kampanjom su ona s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i ona koja najbolje reagiraju kada je riječ o ranom bukiranju, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.

NOVČIĆ d.o.o.-70204842135

Kampanja će se provoditi do kraja veljače 2024. na najznačajnijim buking platformama tih zemalja, prenosi Hina.

“Ranije planiranje putovanja odnosno ranije rezervacije predstavljaju trend koji se polako, ali sigurno vraća, posebice u kontekstu povoljnijih cijena”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Putovanja usred Covid krize, kako je naveo, rezervirala su se u last minute aranžmanima, ali kako se tržište oporavilo vratio se i trend ranijeg bookiranja.

“Iz tog razloga odlučili smo dodatno potaknuti aktivnosti usmjerene ka bržem i jednostavnijem odabiru hrvatskih destinacija za provođenje odmora. Cilj nam je ojačati poziciju Hrvatske kao sigurne i visoko kvalitetne turističke destinacije koja će biti jedan od prvih izbora inozemnih gostiju pri osmišljavanju svog idealnog godišnjeg odmora”, izjavio je Staničić.

Kampanja naglašava turističke proizvode za kojima je na spomenutim tržištima izražen najveći interes, a to su prirodne ljepote, kultura, nautika i aktivni odmor, navode iz HTZ-a.

Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online i društvene medije, a dodatna vrijednost ovih promotivnih aktivnosti je promidžba Hrvatske putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu izabrati i rezervirati smještaj.

LAG BARANJA	51280254467

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

DOLINAR D.O.O. 52732824140

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…
MESNICA BAKIN, obrt za trgovinu mesom i mesnim proizvodima, vl. Anto Kristić-71914467968

Komentari

TRANSPORTI - LONČAR PRIJEVOZ TERETA CESTOM, DARKO LONČAR90103464467