Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je u sklopu priprema za iduću turističku godinu pokrenula promotivnu kampanju koja za cilj ima poticanje ranih rezervacija i putovanja u 2024. godini, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.
Među tržištima obuhvaćenim kampanjom su ona s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i ona koja najbolje reagiraju kada je riječ o ranom bukiranju, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.
Kampanja će se provoditi do kraja veljače 2024. na najznačajnijim buking platformama tih zemalja, prenosi Hina.
“Ranije planiranje putovanja odnosno ranije rezervacije predstavljaju trend koji se polako, ali sigurno vraća, posebice u kontekstu povoljnijih cijena”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Putovanja usred Covid krize, kako je naveo, rezervirala su se u last minute aranžmanima, ali kako se tržište oporavilo vratio se i trend ranijeg bookiranja.
“Iz tog razloga odlučili smo dodatno potaknuti aktivnosti usmjerene ka bržem i jednostavnijem odabiru hrvatskih destinacija za provođenje odmora. Cilj nam je ojačati poziciju Hrvatske kao sigurne i visoko kvalitetne turističke destinacije koja će biti jedan od prvih izbora inozemnih gostiju pri osmišljavanju svog idealnog godišnjeg odmora”, izjavio je Staničić.
Pročitajte još:
Kampanja naglašava turističke proizvode za kojima je na spomenutim tržištima izražen najveći interes, a to su prirodne ljepote, kultura, nautika i aktivni odmor, navode iz HTZ-a.
Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online i društvene medije, a dodatna vrijednost ovih promotivnih aktivnosti je promidžba Hrvatske putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu izabrati i rezervirati smještaj.
4 Odgovora
Bravo za HTZ
Lijepa naša!
Nocenje 200 eura..
Bolje unaprijed rezervirati, svakako da se i isplati i na vrijeme sve rijesis