HTZ krenuo u glavnu kampanju za ovu godinu, fokus na manje poznatim odredištima

Hina
Opatija, Foto: Hina/Miljenko Klepac

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je ovogodišnju glavnu promotivnu kampanju za strana tržišta pod nazivom „Get to know me“ (Upoznaj me) koja će biti aktivna do srpnja.

Kako navode iz HTZ-a, u središtu kampanje su otoci, kontinent i manje poznate destinacije. Kampanja će se provoditi na 12 najvažnijih tržišta za hrvatski turizam, a ona uključuju Njemačku, Sloveniju, Austriju, Italiju, Poljsku, Ujedinjeno Kraljevstvo, Češku, Mađarsku, Francusku, Nizozemsku, Slovačku i Švicarsku.

Aktivnosti u sklopu kampanje moći će se vidjeti putem offline i online kanala komunikacija, pa tako i na društvenim mrežama Facebooku i Instagramu te YouTubeu.

“Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorjei druga odredišta. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj, poručuju iz HTZ-a.

Na nedavnom svjetskom turističkom sajmu u Berlinu Hrvatska je dobila priznanje portala EBD (European Best Destinations) kao najbolja europska destinacija za putovanja u 2025. godini.

Dakle, u idućim mjesecima bit će vidljivo hoće li nedvojbena privlačnost hrvatskih odredišta i trud da se ona što bolje predstave djelovati kao protuteža negativnim tonovima proizašlim iz ocjena i dojma kako se s podizanjem turističkih cijena u Hrvatskoj u zadnje tri godine pretjeralo.

2 Odgovora

  1. To je odlično za posjetitelje da otkriju ljepote Hrvatske a da nisu poznate destinacije kao što su Dubrovnik, Split ili Zadar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari