Hrvatski proizvođači kroz SPAR maloprodajnu mrežu u inozemstvu imali promet od 170 milijuna eura

Pexels.com
Supermarket, Foto: Pexels.com/Ilustracija

Hrvatski proizvođači i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.

Ukupni izvoz hrvatskih proizvoda u inozemnim trgovinama SPAR-a u navedenim europskim zemljama porastao je za 16 posto u odnosu na 2022. godinu, odnosno za gotovo 25 milijuna eura, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu 170 milijuna eura.

Najveći porast izvoza u 2023. zabilježen je u Italiji gdje je značajno rasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput bakalara na bijelo, kojeg za SPAR Premium vlastitu marku proizvodi tvrtka Alden d.o.o. iz Istre.

Porast je zabilježen i na austrijskom tržištu, a glavne “zvijezde” na tom tržištu su lepinje malog hrvatskog dobavljača Pekara Tome d.o.o. U prilog kvaliteti proizvoda, ističu u priopćenju, govori i činjenica da je prodano više od 4,3 milijuna komada lepinja.

SPAR proizvodi, Foto: SPAR/404/PR

Mađari najviše vole sve vrste sladoleda proizvođača Ledo, dok najveći rast izvoza u Sloveniju ostvaruje Violeta d.o.o. s toaletnim papirom i pelenama.

“Ponosni smo na našu ulogu u podršci hrvatskim proizvođačima koji im pružamo u SPAR prodajnoj mreži u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Na ovaj način im nudimo bitan kanal distribucije prema Europi i potičemo međunarodnu konkurentnost domaćih proizvoda. Posebno nas veseli i to što na ovaj način domaći, hrvatski poduzetnici proizvodnjom za SPAR vlastite marke ulaze na europsko tržište”, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kvaliteta hrvatskih proizvoda prepoznaje se i kroz proizvode vlastite marke koje za SPAR Hrvatska rade hrvatski dobavljači, a posebno dobro prolaze u Austriji i Sloveniji.

10 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari