Hrvatska u Berlinu proglašena najboljom europskom destinacijom za putovanja

Uručenje EBD priznanja predstavnicima HTZ-a, Foto: HTZ

Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na svjetskom sajmu ITB Berlin, koji se održava od 4. do 6. ožujka.

Ovogodišnji nastup, kako se navodi u priopćenju, okrunjen je dodjelom prestižnog priznanja portala European Best Destinations (EBD), koji je Hrvatsku proglasio najboljom europskom destinacijom za putovanja u 2025. godini.

Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda na ITB-u svoju ponudu predstavlja i 25 suizlagača, među kojima su i turističke zajednice grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske županije, grada Splita, Dubrovačko-neretvanske županije, grada Dubrovnika, Šibensko-kninske županije, Ličko-senjske županije i grada Rovinja.

“Njemačka je za nas najvažnije emitivno tržište, i zato i na ovom jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova u Berlinu šaljemo poruku da je Hrvatska destinacija koja Nijemcima nudi vrijednost za novac, koja 365 dana u godini nudi kvalitetu i bogatstvo sadržaja”, kazao je ministar turizma Tonči Glavina napominjući kako će, prema ReiseAnalyse za 2024. godinu, Nijemci u ovoj godini putovati više nego prije pandemije i tu Hrvatska ima prostora za rast dolazaka i noćenja, posebice u razdobljima pred i posezone.

Glavina je rekao kako su ponosni što je Hrvatska proglašena najboljom zemljom za posjetiti u 2025. prema EBD i to po izboru više od milijun putnika.

“To je još jedna potvrda našoj kvaliteti turističke ponude, kontinuiranom podizanju standarda i najljepša pohvala svim našim turističkim djelatnicima”, istaknuo je i poručio kako će ITB sajam u Berlinu iskoristiti i kao priliku da na međunarodnoj razini pokažu kojim aktivnostima smo se čvrsto pozicionirali kao predvodnici razvoja održivog turizma.

Hrvatska delegacija na sajmu je održala sastanke s važnim partnerima kao što su Njemačko udruženje putničkih agencija (DRV), ADAC, Novasol, Eurowings, TUI, Ameropa, Alltours, Olimar i Jet2, a glavne teme bile su daljnji razvoj suradnje, poslovna očekivanja, trenutno stanje bookinga na njemačkom tržištu te prognoze vezane uz ovogodišnji turistički rezultat.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je kazao kako su interes za Hrvatskom iskazan na ITB-u, kao i dobiveno priznanje koje je uručio EBD, pokazatelj da imamo status kvalitetne i sadržajne turističke destinacije, i to na globalnoj razini.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari