Apple je u ponedjeljak održao svoju dugoočekivanu konferenciju za programere u sklopu koje su predstavili i najnovije tehnologije umjetne inteligencije koje će ugraditi u svoj softver.
Analitičari, piše Reuters, nisu oduševljeni prikazanim te ističu kako se radi tek o novoj strategiji čiji je cilj prodati više iPhoneova.
Suočen s nestalnom potrošačkom potrošnjom i novim tehnološkim konkurentima, Apple je u umjetnoj inteligenciji vidio priliku i preokrene pad prodaje svog najpopularnijeg proizvoda.
Ažurirani softver, koji može funkcionirati samo na najnaprednijim modelima poput iPhonea 15 Pro ili Pro Max, trebao bi potaknuti niz novih kupnji. Neki analitičari naglašavaju kako je u pitanju najveći ciklus nadogradnje još od Appleovog izdavanja iPhonea 12 2020. godine koji je kupce djelomično privukao zahvaljujući 5G povezivosti.
Tvrtka je predstavila Apple Intelligence, svoju inačicu generativne umjetne inteligencije koja na zahtjev može generirati tekst, slike i drugi sadržaj.
Apple je demonstrirao kako njegova umjetna inteligencija može stvoriti prilagođene emojije, napraviti crtani film za slanje poruka prijateljima ili izmjene koje e-mail čine profesionalnijim.
Uz to, njegov digitalni pomoćnik Siri mogao je obavijestiti korisnike žele li da im pomogne i ChatGPT.
Nezanemariv dio stručnjaka to je dočekao sa sumnjom, predviđajući da potrošači neće trčati u Appleove trgovine kako bi dobili više AI-ja na svojim telefonima.
Pročitajte još:
“Ulagači očito žele sveobuhvatniju i ambicioznu strategiju od Applea kada je riječ o umjetnoj inteligenciji”, smatra Tejas Dessai, konzultant Global X-a.
Njihove sumnje pokazale su se utemeljenima s obzirom da su dionice tvrtke po završetku konferencije pale za dva posto.
5 Odgovora
Hmm
Svi bi sada htjeli imati svoj artifišl inteliđens
I imat će ga svi
Zavisi samo koliko kvalitetan i da li je to toliko rpiejko potrebno u svakoj branši.
Pa nije baš