Croatia Airlines predstavlja svoju ponudu na ITB Berlin: Uvode nove linije u 2024.

Wikimedia Commons/Pieter van Marion
Croatia Airlines, Foto: Wikimedia Commons/Pieter van Marion

Njemačko tržište najznačajnije je za Croatia Airlines (CA) i za njega ima najviše letova, a s ljetnim redom letenja u 2024. i novim linijama s tog tržišta, Croatia Airlines očekuje veću popunjenost letova i dobru godinu, rekao je predsjednik uprave CA, Jasmin Bajić na svjetskoj burzi ITB Berlin.

“S Njemačkom imamo najviše letova cijele godine, a ove u ljetnom redu koji počinje krajem ožujka uvodimo linije iz Zagreba prema Berlinu i s drugih zračnih luka u Hrvatskoj prema njemačkim gradovima. Vjerujemo da će promet biti jači nego lani, a s cijenama smo konkurentni i već sada bilježimo dobru potražnju za letovima iz i za Njemačku”, kazao je Bajić na štandu Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Svjetska turistička burza ITB Berlin je s radom počela danas i traje do 7. ožujka, a CA je uz Jadroliniju svake godine izlagač i predstavljaju svoju ponudu.

“Ukupno ćemo za ljetni red letenja u 2024. putnicima ponuditi dva milijuna sjedala ili šest posto više nego lani, a tome u prilog ide novi zrakoplov koji treba stići s 1. lipnjem i prvi je od nekoliko koje ćemo nabaviti do 2027., kada ćemo potpuno imati novu flotu i krenuti otvarati 20 novih destinacija”, rekao je Bajić.

Uz već dogovorenu suradnju s Turkish Airlinesom i letove Split-Istanbul, što putnicima iz Hrvatske omogućava transfere na letove prema cijelom svijetu, Bajić je za ljetni red letenja od svibnja 2024. najavio i tri nova leta iz Zagreba za Berlin, Tiranu i Stockholm, prenosi Hina. Za Tiranu će CA letjeti dvaput tjedno, za Berlin tri puta, kao i za Stockholm.

Kada se dodaju planirani sezonski letovi iz Splita za Oslo i Skoplje, koji se nastavljaju od lani, zrakoplovi CA će ove sezone samo Split povezivati s 21 međunarodnim odredištem, odnosno 22 zračne europske luke.

Iz Dubrovnika planiraju izravne letove u sedam europskih metropola, a nastavljaju i cjelogodišnje letove Rijeka-München i Osijek-München, pri čemu ne zanemaruju domaće tržište.

Direktor HTZ-a, Kristjan Staničić, istaknuo je da je zračni promet jedan od važnih faktora u privlačenju turista u Hrvatsku, posebice s organizatorima putovanja čime se i poboljšavaju turistički rezultati u pred i posezoni.

8 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari