Beiersdorf bilježi rast prodaje osim u Kini

Pixabay.com
Kreme, Foto: Pixabay.com

Proizvođač Nivee, Beiersdorf, izvijestio je o porastu grupne prodaje u prvih devet mjeseci 2024. godine, ali je označio stalne izazove na kineskom tržištu luksuza.

Devetomjesečna prodaja porasla je organski za 6,5 posto na 7,55 milijardi eura sa 7,26 milijardi eura godinu ranije, potpomognut oporavkom u Sjevernoj Americi i rastom u segmentu njege kože.

“Tržište luksuza, međutim, posebno u Kini, i dalje je izazovno”, rekao je izvršni direktor Vincent Warnery u izjavi.

Prodaja Beiersdorfovog luksuznog brenda La Prairie pala je za 7,3 posto u organskom smislu u prva tri kvartala, potaknuta kontinuiranom slabošću regije Kine i njezinim negativnim utjecajem na maloprodajno tržište putovanja, objavila je tvrtka.

Usporavanje potražnje kineskih potrošača usred slabog gospodarstva pogodilo je luksuzni sektor, koji se oslanja na diskrecijsku potrošnju, što opterećuje tromjesečnu prodaju francuskog partnera L’Oreala i predvodnika industrije LVMH.

U međuvremenu su glavni brendovi tvrtke Beiersdorf ostvarili zadovoljavajuće rezultate. Prodaja u cjelokupnom potrošačkom segmentu porasla je 7,3 posto na 6,3 milijarde eura u prvih devet mjeseci 2024.

Tome su pomogle dvoznamenkaste stope rasta brendova za njegu kože Eucerin i Aquaphor u Sjevernoj Americi i snažna prodaja Nivee na tržištima u razvoju u trećem tromjesečju, objavila je tvrtka.

Beiersdorf i dalje očekuje organski rast prodaje od šest do osam posto u 2024. i da će marža na dobit prije kamata i poreza (EBIT), isključujući posebne čimbenike, biti malo iznad razine iz prethodne godine.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari